طراحی داخلی دفتر کار بر اساس سبک های مدرن و صنعتی، شانگهای

طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی دفتر کار بر اساس سبک های مدرن و صنعتی، شانگهای

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی دفتر کار در شهر شانگهای در کشور چین بیاندازیم. این دفتر کار متعلق به شرکت QIN Group می باشد که در زمینه تبلیغات فعالیت می کند. معماری داخلی این دفتر اداری توسط Studio DOTCOF صورت پذیرفته است. همانطور که در عنوان اشاره شد، طراحی این دفتر کار بر اساس سبک های مدرن و صنعتی انجام شده است. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

سه عنصری رنگی که امروزه نزد تمامی طراحان و معماران بسیار معروف و مورد استفاده است، ترکیب متریال های بتن، چوب و گچ با سه رنگ خاکستری، قهوه ای و سفید است. این ترکیب متریال و رنگ، را در طراحی این دفتر کار نیز می توانید مشاهده نمایید.

اگر به سقف فضا دقت کنید، سازه و تاسیسات ساختمان را خواهید دید که به رنگ سفید است. استفاده از تاسیسات ساختمان بصورت دکوراتیو، از نشانه های سبک صنعتی است که امروزه در طراحی داخلی، بسیار مورد استفاده است. قطعا اگر شما نیز قصد طراحی یک فضا بر اساس سبک صنعتی را داشته باشید، طراحی این دفتر کار می تواند منبع خوبی برای ایده گرفتن باشد.

در سایر قسمت ها، شما می توانید خطوط صاف در طراحی و اجرا را مشاهده نمایید که این از مورد از ویژگی های سبک مدرن است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر طراحی بخش های مختلف این دفتر کار نظیر بخش رسپشن، اتاق های کاری خصوصی کوچک، اتاق جلسات، فضای اصلی کاری کارکنان و … را مشاهده نمایید. با خط معمار همراه باشید.

طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,041

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *