طراحی داخلی دفتر شرکت معماری Amenta Emma

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار مدرن

طراحی داخلی دفتر شرکت معماری Amenta Emma

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی دفتر کار شرکت معماری ای بیاندازیم که توسط خود معمار دیزاین شده است. این معمار Amenta Emma نام دارد. وقتی یک معمار برای خود دفتری طراحی می کند، باید هر آنچه که دارد را در آن پیاده کند. چرا که این دفتر، ویترین کار معمار است. نشان دهنده ی توانایی های وی است و کارفرمایی که پای به این دفتر می گذارد، معمار را بر اساس این کار قضاوت خواهد کرد. بنابراین مهم است که یک معمار بهترین طرحی را که می تواند برای دفتر خود پیاده سازی نماید. این دفتر در شهر hartord در ایالت کانتیکت آمریکا واقع شده است.

Amenta دفتر خود را بصورت فضای باز یا open space طراحی نموده است. سبک طراحی نیز مدرن و صنعتی است. سه رنگ شاخص استفاده شده در این فضا عبارتند از : سفید، نارنجی و خاکستری. که رنگ های اصلی فضا را شامل می شوند. دو متریالی که به طور شاخص در فضا مورد استفاده قرار گرفته اند، شیشه رنگی نارنجی است که بصورت یک عنصر فوکال پوینت در فضا به کار گرفته شده است و در سرتاسر فضا نیز به عنوان جداکننده یا دیوایدر در محیط حضور دارد. متریال دوم، آجر است که صورت اکسپوز و به رنگ سفید در طراحی داخلی بکار گرفته شده است. آجر از آن متریال هایی است که امروز در فضاهای داخلی ساختمان بسیار باب شده است و مورد توجه و علاقه ی معماران است. شاید بد نباشد که برای مشاهده ی نمونه های فضاهای داخلی کار شده با آجر نگاهی به مطلب زیر بیاندازید:

آجر متریالی دلنشین برای فضاهای داخلی، بررسی ۱۰۰ فضا با آجر، بخش ۱

در ادامه از شما دعوت می کنیم سایر تصاویر این دفتر را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار مدرن طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار مدرن طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار مدرن طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار مدرن طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار مدرن طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار مدرن

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 818

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *