طراحی داخلی دفتر اداری Dropbox

طراحی دفتر کار،

طراحی داخلی دفتر اداری Dropbox

در بخش های پیشین خط معمار به معرفی پروژه هایی از دفتر معماری Rapt studio پرداخت. در این بخش نیز قصد دارد نمونه دیگری از طراحی داخلی دفتر کار از این استودیو بپردازد. در این به پروژه طراحی داخلی دفتر اداری Dropbox در سانفرانسیسکو  را انجام داده است. یکی از امکاناتی که این دفتر برای کارمندان خود در نظر گرفته این است که آن ها می توانند در هر بخشی که می خواهند کارکنند. بنابراین فضا نیازمند نشانه های بصری سنجیده شده برای پشتیبانی از همکاری میان تیم کاری در شرکت بود. راه حل ارائه شده برای این مساله، طرح بندی یک شهر براساس نشانه ها، محل اجرا و  ارزش های جامعه مشترک بود.

این دفتر به عنوان یک دهکده مرکزی می باشد که دارای شخصیتی متفاوت هم از لحاظ محتویو هم از نظر فیزیکی نسبت به همسایگان مجاورش است. اگرچه در این شرکت محصول و فضا در ارتباط باهم اند، در طراحی متفاوت می باشند. تنوع در مقیاس، مواد، رنگ و نشانه های حسی فضاهای متفاوتی را برای خلق و خو و سبک های کاری مختلف ایجاد می کند. 

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی دفتر کار، طراحی دفتر کار، طراحی دفتر کار، طراحی دفتر کار طراحی دفتر کار طراحی دفتر کار طراحی دفتر کار طراحی دفتر کار طراحی دفتر کار طراحی دفتر کار طراحی دفتر کار طراحی دفتر کار طراحی دفتر کار طراحی دفتر کار طراحی دفتر کار طراحی دفتر کار

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Rapt studio

تعداد بازدید: 817

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *