طراحی داخلی دفتر اداری با استفاده از پالت گرم

طراحی داخلی دفتر اداری با استفاده از پالت گرم

طراحی داخلی دفتر اداری با استفاده از پالت گرم

این مقاله به معرفی طراحی داخلی اداری راکسول یک سازنده پلت فرم B2B است. که دفتر مرکزی آن در توکیو، ژاپن قرار دارد. این شرکت در جهت تغییر ساختارهای قدیمی صنعتی، بوسیله قدرت اینترنت برای ایجاد تغییرات در جهان تلاش می­ کند. در ادامه این مقاله به معرفی پروژه طراحی داخلی دفتر اداری با استفاده از پالت گرم می پردازیم.

مفهوم اصلی در طراحی داخلی

شرکت راکسول هم اکنون سه پلتفرم اشتراک گذاری در تبلیغات، چاپ و تدارکات در دست اجرا دارد. تیم اجرایی مفهوم “شهر گرمسیری” را برای طراحی داخلی این شرکت  پیشنهاد کرده است. تا به یک دفتر نوآورانه با توسعه پایدار برای “سیستم بهتر، دنیای بهتر” تبدیل شود.

طراحی دکوراسیون داخلی اداری دفتر راکسول از طریق پالت مواد گرم، فضاهای با نور طبیعی و فضاهای کاری انعطاف پذیر، تجربه ای مثبت برای کارکنان شرکت ایجاد کرده است.

از آنجايي كه نور پردازي دو اثر رواني و فيزيولوژيكي را بر روي همه افراد دارد، تیم فضا در طراحی داخلی این شرکت، سعی کرده تا بیشترین بهره را از آن ببرد. بگونه ای که در تمامی فضاها، یا از پنجره های تمام قد استفاده شده و یا با استفاده از دیوارهای جدا کننده شیشه ای، نور طبیعی را به همه قسمت ها منتقل کرده است.

استفاده همزمان از نور طبیعی در کنار متریال چوب در طراحی دکوراسیون داخلی فضایی گرم و پرانرژی را ضمن نوعی تعامل و استفاده از طبیعت را متضمن می شود. محیط طبیعت نقشی حیاتی در موفقیت محل کار دارد. محیطی چند منظوره که از پارک عمومی تقلید می کند که همکاری پرانرژی و سبک کاری پویا استعدادهای جوان را ترویج می کند.

انتخاب چیدمان منعطف

 در طراحی دکوراسیون داخلی اداری چیدمان منعطف، این امکان را می‌دهد تا سبک کار ترکیبی را اتخاذ کند. بنابراین در طراحی داخلی این شرکت، از فضاهای متفاوت و جدا از هم، به صورت بخش های مختلف، به شیوه مدرن و مینیمال استفاده شده است.

نیازها در طول زمان تغییر می کنند و روش‌های جدید کار را با تکامل فناوری‌ها ترکیب می کنند. به همین دلیل در طراحی فضاهای داخلی فضایی انعطاف پذیری فضای کاری، حس یکنواختی را از محیط دور و تجربه ای مثبت را به همراه دارد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی دفتر اداری با استفاده از پالت گرم دعوت می کند.

 

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: officesnapshots

تعداد بازدید: 91

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *