طراحی داخلی داروخانه، طراحی متفاوت و مدرن

طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه

طراحی داخلی داروخانه، طراحی متفاوت و مدرن

در گذشته در وب سایت خط معمار، نمونه های متفاوتی از طراحی داروخانه ارائه داده ایم. طراحی هایی عموما با سبک مدرن و نزدیک به هم. اگر تمایل به مشاهده و بررسی این داروخانه های مدرن دارید، دعوت می کنیم سری به لینک زیر بزنید:

طراحی داخلی داروخانه

و اما در این بخش قصد داریم سری به طراحی داروخانه ای متفاوت از نظر طراحی بزنیم که قطعا طراحی و دکوراسیون آن می تواند برای شما جذاب باشد.

معماری: Waterfrom Design

موقعیت: تایچانگ، تایوان

سال: ۲۰۱۷

متراژ: ۱۲۰ مترمربع

بر اساس اظهارات تیم طراحی، این داروخانه، متعلق به یک خانواده قدیمی است و ۸۰ سال قدمت دارد. نسل سوم مالکان داروخانه، تصمیم به نوسازی و بازسازی داروخانه گرفتند و در واقع قصد بر این بود که فضای سنتی نابود و فضایی مدرن خلق گردد. این داروخانه Molecure Pharmacy نام دارد. کلمه Molecure برگرفته از دو کلمه Molecule و Cure می باشد.

در فضای این داروخانه عناصر طبیعی نظیر درخت استفاده شده است که در یک فضای داروخانه ای حرکت چندان رایجی نیست. از طرف دیگر، کانتر اصلی پذیریش با چوب طبیعی کار شده است که یک دیزاین متفاوت و منحصر بفرد برای یک داروخانه به شمار می آید. همچنین استفاده از فلز در طراحی این داروخانه را می توانید در تصاویر مشاهده نمایید.

طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،طراحی داروخانه مدرن،دکوراسیون داروخانه

پلان ها، دیاگرام ها و …

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,398

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *