طراحی داخلی بخش اطفال بستری کودکان Guerin

طراحی داخلی بخش اطفال بستری کودکان Guerin

طراحی داخلی بخش کودکان بیمارستان

بخش اطفال بستری کودکان Guerin

شرح پروژه:

طراحی داخلی بخش اطفال بستری کودکان Guerin توسط دفتر معماری HGA طراحی شده است. این فضا برای نیازهای مراقبتی حال و آینده در لس آنجلس، کالیفرنیا طراحی شده است.

واحد بستری جراحی پزشکی کودکان Guerin Children در مرکز پزشکی Cedars-Sinai در لس آنجلس که به تازگی افتتاح شده است، چشم انداز بلند پروازانه ای را برای آینده مراقبت های بهداشتی کودکان پیش می برد. Guerin Children’s جدید با ترکیب مراقبت های بالینی پیشرفته، تحقیقات پیشرو در اطفال و آموزش پزشک آینده نگر به نفع کودکان در هر سنی و خانواده های آنها، به دنبال پر کردن شکاف مهم در مراقبت از بیماران جوان در لس آنجلس و فراتر از آن است.

این واحد ۲۶ تختخوابی خدمات پزشکی بسیار تخصصی از جمله نوزادان، طب مادر و جنین، گوارش، خدمات قلب، ارتوپدی، مغز و اعصاب، جراحی کودکان و پیوند کلیه را برای بیماران خود ارائه می دهد. امکانات این مجموعه عبارتند از اتاق بازی، فناوری تعاملی، پذیرایی خانواده و اتاق انتظار. فضاهای کاری کارکنان شامل ایستگاه های پرستاری بزرگ با مناطق مشترک برای تیم کردن، یک اتاق کنفرانس، یک سالن بزرگ کارکنان و اتاق های استراحت برای ارائه یک محیط کاری متمرکز بر کارکنان و همچنین پشتیبانی از آموزش پزشکی پیشرفته است.

بیماران اتاق خود را با یکی از سه رنگ انتخاب شده دریافت می کنند که به صورت نواری از نوارها در راهرو شروع می شود و تا اتاق های خصوصی ادامه می یابد. مطابق با ارزش‌ های مراقبت و حساسیت کودکان Guerin، هر اتاق بیمار یک «منطقه امن» است، به این معنی که هیچ درمان یا روشی در خود اتاق‌ ها انجام نمی‌ شود.

در طراحی داخلی بخش اطفال بستری کودکان Guerin هر اتاق با یک تخت کششی کامل و همچنین یک صندلی درازکش مبله شده است تا دو مراقب بتوانند به راحتی شب را در کنار بیمار کودک خود بمانند. همچنین شامل مانیتورهایی برای تماس ویدیویی با عزیزان است که می تواند برای تحصیل بیماران، تماشای تلویزیون یا نمایش آثار هنری نیز استفاده شود. تبلت‌ های موجود در هر اتاق به بیماران امکان سفارش غذا و کنترل نورپردازی داخلی را می‌ دهد که می‌ تواند به رنگ دلخواه آنها تنظیم شود و در خیابان زیر پخش شود.

تکنولوژی روز در تمام فضاهای مشترک تزریق می شود. یک صفحه نمایش تعاملی تمام دیوار در پذیرش خانواده بزرگ و منطقه انتظار لابی امکان بازی های چند نفره را فراهم می کند که توسط کاربران با فناوری حسگر حرکت متحرک می شوند. در اتاق بازی، یک صفحه نمایش اضافی، بازی‌ های تعاملی بیشتری را ارائه می‌  دهد و امکان بازی با برچسب‌ های دیجیتال را برای بیماران جوان فراهم می‌ کند. در اتاق بازی، محیطی شبیه به تئاتر، بازی های ویدیویی و نمایش فیلم را ارائه می دهد.

دیوارهای راهرو آثار هنری دیجیتال ایجاد شده توسط بیماران و هنرمندان حرفه ای را نمایش می دهند. دیوارها می توانند میزبان انیمیشن های شخصیت ها باشند که حرکت را حس می کنند و در کنار بیماران در راهرو راه می روند تا آنها را راحت کند. دیوارها همچنین یک جدایی فیزیکی بین محل ورود و انتظار و راهرو بیمار ایجاد می کنند، به طوری که عناصر بیمارستانی که ممکن است کودکان را تحت تأثیر قرار دهند بلافاصله پس از ورود دیده نمی شوند.

ادغام بیوفیلی یکی از اجزای حیاتی سلامتی بیمار است. سه وسیله روشنایی سقفی بزرگ که در تقاطع‌ های اصلی واحد نصب شده‌اند، نورگیرهای طبیعی را تقلید می‌کنند و با طلوع و غروب خورشید روشن و تاریک می‌ شوند و حسی از نور روز را ارائه می‌دهند که اغلب با نورگیر واقعی اشتباه گرفته می‌شود.

باغ التیام بخش بیرونی، با فضای کافی و فضای خالی برای تخت بیمارستان، استراحتی مسالمت آمیز به دور از تکنولوژی فراهم می کند، بنابراین همه بیماران می توانند آرامش فضای باز را تجربه کنند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه بخش کودکان دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت ممعماری آوگون

منبع: healthcaresnapshots.com

تعداد بازدید: 287

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *