طراحی داخلی اداری: طراحی دفتر شرکت کامپیوتری Juniper Networks

طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دکوراسیون دفتر کار

طراحی داخلی اداری: طراحی دفتر شرکت کامپیوتری Juniper Networks –

طراحی داخلی دفتر کاری که در این بخش قصد بررسی آن را داریم، متعلق به شرکت کامپیوتری Juniper Networks است و در شهر Addlestone کشور انگلیس واقع شده است. طراحی و معماری داخلی این دفتر کار توسط گروه معماری انگلیسی Platform Design صورت گرفته و این دیزاین، بر اساس سبک مدرن می باشد.

درخواست های اصلی کارفرما برای طراحی این دفتر خلق فضایی با در نظر گرفتن ایجاد روحیه ی همکاری بین کارکنان، خلق فضایی که در  ایجاد تفکر خلاق در بین کارکنان موثر باشد و در نهایت نشان دهنده ارزش و جایگاه شرکت Juniper Networks باشد.

بر اساس درخواست های مطرح شده توسط کارفرما تیم معماری و طراحی، دست به خلق فضایی زدند که در ادامه در تصاویر مشاهده می نمایید. طراحی بر اساس سبک مدرن می باشد و رنگ هایی نظیر طوسی و سفید به عنوان رنگ های اصلی فضا مورد استفاده قرار گرفته اند. همچنین رنگ هایی نظیر زرد، قرمز و … نیز در مبلمان و دکوراسیون داخلی فضا، به کار گرفته شده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فضا را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دکوراسیون دفتر کار

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 838

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *