طراحی داخلی اداری: جداسازی فضا با شیشه رنگی

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری

طراحی داخلی اداری: جداسازی فضا با شیشه های رنگی

در این قسمت قصد داریم به بررسی طراحی داخلی دفتر کاری در شهر لس آنجلس برویم که همانطور که در تصاویر مشخص است، بصورت پلان باز دیزاین شده است. اگر بخواهیم اطلاعات دقیق تری درباره ی این دفتر اداری در اختیار شما قرار دهیم، باید بدانید که این دفتر، متعلق به یک آژانس تبلیغاتی است، در دو طبقه طراحی و اجرا شده است و در مجموع ۳۳۴۴ مترمربع مساحت دارد.

معماری داخلی این فضا توسط استودیو طراحی نیویورکی A+I صورت گرفته است. همانطور که احتمالا حدس زده اید، برای طراحی این دفتر از سبک صنعتی استفاده شده است. استفاده از تاسیسات ساختمان روی سقف به عنوان عنصر دکوراتیو و کارکردن آنها بصورت اکسپوز، نشانه های از بکار گرفته شدن سبک صنعتی است.

همانطور که اشاره شد، پلان این دفتر بصورت باز کار شده است. امروزه بسیاری از فضاهای اداری، با این سبک پلان طراحی می گردند. یکی از نکات شاخص در طراحی این دفتر، استفاده از شیشه رنگی شفاف است. طبیعتا هر دفتر کار، نیاز به فضاهای خصوصی نظیر اتاق جلسات، فضای مدیریتی، فضای ملاقات های خصوصی تر، فضای استراحت و … خواهد داشت. بر این اساس، تیم معماری در این دفتر برای ایجاد فضاهای خصوصی مورد نیاز، از شیشه رنگی استفاده نموده اند و به این طریق فضاهایی را ایجاد و یا از یکدیگر جدا نموده اند. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این دفتر کار را مشاهده نمایید و در انتها نیز پلان این دفتر قرار داده شده است.

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری

پلان ها:

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Dezzen

تعداد بازدید: 775

۱ دیدگاه

  1. تاو دکور گفت:

    من تازه شروع کردم به مطالعه در زمینه دکوراسیون،بخصوص دکوراسیون اداری، ممنون از مطالبتون، خیلی مفیده.
    به سایت ماهم سر بزنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *