طراحی داخلی آپارتمان مدرن، دیوارپوش چوبی و حداکثر تلاش برای زاویه دید

طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل

طراحی داخلی آپارتمان مدرن، دیوارپوش چوبی و حداکثر تلاش برای زاویه دید

در این قسمت قصد داریم در ادامه بررسی و معرفی آپارتمان های با سبک مدرن، آپارتمانی دیگر را مورد بررسی قرار دهیم. هدف رسانه خط معمار از ارائه تعداد زیاد نمونه طراحی داخلی آپارتمان مدرن این است که اگر شما به عنوان یک طراح قصد دارید آپارتمان با چنین سبکی طراحی نمایید، بتوانید نمونه های زیادی را بررسی نمایید و از آنها ایده بگیرید. اگر قصد دارید این نمونه را مشاهده و بررسی نمایید، از لینک زیر استفاده نمایید:

طراحی داخلی آپارتمان

و اما آپارتمان مورد بررسی در این بخش چند ویژگی شاخص دارد. اول اینکه با توجه به منطقه قرار گیری ویلا و چشم اندار مناسب، تلاش شده است تا حداکثر زاویه دید در اختیار قرار گیرد. نکته دوم، استفاده از دیوارکوب چوبی در سرتاسر آپارتمان است. با توجه به رنگ سفید سقف و خاکستری کف، این دیوارکوب چوبی سعی در خلق انرژی در فضا دارید و همینطور ایجاد شخصیت برای آپارتمان.

نکته سوم پلان مدرن و باز این آپارتمان است که در طرح های پلان امروزی، بسیار مرسوم است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این منزل مسکونی را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 671

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *