طراحی خانه ویلایی دو طبقه ، نما و داخلی مدرن

طراحی خانه ویلایی دو طبقه

طراحی خانه ویلایی دو طبقه ، نما و داخلی مدرن

در این بخش قصد داریم با همراهی شما به بررسی یک پروژه طراحی ویلا بپردازیم و نما و طراحی داخلی آن را بررسی نماییم. معماری این ویلا توسط استودیو Megowan Architectural صورت گرفته است و در یکی از مناطق ساحلی شهر استرالیا واقع شده است.

همانطور که اشاره شد سبک طراحی این ویلا مدرن و در دو طبقه کار شده است. نمای ویلا ترکیبی از متریال های مختلف نظیر شیشه ، ترمووود، سرامیک خشک، بتن اکسپوز و … است که بیشترین سهم را می توان به شیشه داد. دلیل استفاده گسترده از شیشه روی نما، بهره برداری از فضای پیرامون یعنی دریا است.

حجم معماری ویلا ساده و ترکیبی از باکس هایی است که روی هم نشسته اند و جلو و عقب رفته اند و ساختمان شکل گرفته است. در فضای داخلی، مانند تمامی ویلاهای دیگر، فضاهای عمومی نظیر آشپزخانه، نشیمن و … و طبقه اول شامل فضاهای خصوصی نظیر اتاق خواب هاست.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر فضاهای داخلی و نمای این ویلا را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی خانه ویلایی دو طبقه طراحی خانه ویلایی دو طبقه طراحی خانه ویلایی دو طبقه طراحی خانه ویلایی دو طبقه طراحی خانه ویلایی دو طبقه طراحی خانه ویلایی دو طبقه طراحی خانه ویلایی دو طبقه طراحی خانه ویلایی دو طبقه طراحی خانه ویلایی دو طبقه طراحی خانه ویلایی دو طبقه طراحی خانه ویلایی دو طبقه

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 7,762

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *