طراحی خانه ای مدرن با اشیای قدیمی قرن ۱۹

طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن

طراحی خانه ای مدرن با اشیای قدیمی قرن ۱۹

معماری: استودیو Us

موقعیت: south Carolina

عکاس: Matthew Williams

استودیو us در این پروژه سعی کرده است تا با عناصر سنتی و آنتیک یک کانسپت مدرن و لوکس را، در طی بازسازی این خانه ایجاد کند. گروه برخی از اجزای قدیمی را مانند، پلکان چوبی، نرده ها، کف پوش و دیوارهای آجری را دست نخورده،حفظ کرده است. قالب های تزئینی سقف، فریم پنجره و درها، و شومینه ها اغلب دست نخورده باقی مانده و سعی شده که با رنگ آمیزی باز سازی شوند. طراحان برمبنای اشیای آنتیک و قدیمی دست به طراحی یک دکوراسیون مدرن ولوکس دراین خانه زدند. برای مبلمان، استودیو از اشیای قرن ۱۹را با برخی از عناصر و طرح های معاصر ترکیب کرده است. تمامی این عناصر به دنبال نمایش سبک زندگی در کارولینای جنوبی دردو دوران قدیم و معاصر است و نتیجه آن مدرنیسم بخش جنوبی این کشور است. گلچینی از پارچه های سبز رنگ، صندلی های چرمی و چوبی، نورپردازی با لوسترهای فلزی، و گیاهان تزئینی در یکی از سالن ها قرار داده شده است. صندلی های مخملی سبز و نارنجی، در جای دیگر در کنار یک میز سفید قرار دارد.

یک تابلو پرتره با قاب طلایی ، در تضاد با آثار هنری انتزاعی که در فضاهای دیگر قراردارند، روی دیوار نصب شده است. صندلی هایی که پشت آنها بافت فلزی است و کابینت های قدیمی در دکوراسیون اتاق غذاخوری قرار دارد، در حالی که اتاقی دیگر اشیایی تیره و چوبی قرار گرفته است. میزهای گرد چوبی در مرکز آشپزخانه مشاهده می کنیم، که روی آن سنگ مرمر است و روی آن تعدادی عناصر تزئینی قرار گرفته است.

در طبقه بالا یکی از اتاق های خواب با تخت چوبی و صندلی های بی رنگی مبله شده است، در حالی که در اتاق دیگر در پشت تخت یک ورقه برنجی نصب شده است. درها از این اتاق به سمت حمام اصلی که تیره رنگ است، هدایت می کند.

قالیچه هایی از پوست حیوانات در کنار وان حمام، روی کف پوش چوبی را می پوشاند. شیر وان نیز برای هماهنگی با پایه حوله و نور به رنگ طلایی است.

در ادامه با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن طراحی داخلی مدرن، اشیای قدیمی در دکوراسیون مدرن ​تحریریه خط معمار

مترجم: مینامقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: dezeen

تعداد بازدید: 1,283

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *