طراحی آپارتمان مسکونی : مدرن و گرم

طراحی داخلی آپارتمان ، طراحی داخلی منزل

طراحی آپارتمان مسکونی : مدرن و گرم

در این قسمت قصد داریم به بررسی طراحی داخلی آپارتمانی در شهر صوفیا، پایتخت کشور بلغارستان بپردازیم. این آپارتمان دو ویژگی شاخص دارد که در عنوان هم بدان اشاره نمودیم. مدرن بودن در کنار یک فضای گرم. نمونه های فضای مسکونی از این دست را بسیار زیاد در خط معمار ارائه نموده ایم که با مراجعه به بخش مسکونی می توانید آنها را مشاهده و بررسی نمایید:

طراحی داخلی منزل

چوب یک متریال گرم است. استفاده از چوب در هر فضایی می تواند سبب ایجاد گرما و حس زندگی در فضا شود. در این آپارتمان نیز اوضاع از همین قرار است. در فضای محدود نشیمن و آشپزخانه این آپارتمان چوب به عنوان کفپوش، کابینت، ویترین و همینطور مبلمان بکار گرفته شده است و این حجم استفاده از چوب در مقابل سایر متریال ها، سبب ایجاد یک فضای گرم گردیده است.

از سوی دیگر متریال ها، خطوط طراحی، رنگ های انتخاب شده برای متریال، مبلمان، سیستم لایتینیگ و پلان، همگی دال بر مدرن بودن فضا هستند. برای اینکه نکات ذکر شده را بهتر درک نمایید، دعوت می کنیم تصاویر این منزل مسکونی را مشاهده نمایید. با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی آپارتمان ، طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان ، طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان ، طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان ، طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان ، طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان ، طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان ، طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان ، طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان ، طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان ، طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان ، طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان ، طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان ، طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان ، طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان ، طراحی داخلی منزل طراحی داخلی آپارتمان ، طراحی داخلی منزل

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 992

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *