طراحی آزمایشگاه فن آوری های نوین پزشکی به سبک مدرن

طراحی آزمایشگاه ، طراحی داخلی دفتر کار

طراحی آزمایشگاه فن آوری های نوین پزشکی به سبک مدرن

در این مطلب قصد داریم با همراهی شما، به بررسی طراحی آزمایشگاه فن آوری های نوین در شهر کیو، پایتخت اوکراین بپردازیم. تا کنون در خط معمار، به بررسی فضای آزمایشگاهی نپرداخته ایم و از این حیث، این موضوع می تواند جالب توجه باشد. فضاهای آزمایشگاهی، شباهت زیادی به دفتر کار دارد. در حقیقت دفتر کاری است که در آن فعالیت های آزمایشگاهی صورت می گیرد. بنابراین در عمل طراحی آن نباید تفاوت چندانی با طراحی دفتر کار داشته باشد. مگر آزمایشگاه های و مراکز تحقیقات پزشکی که به طور حتم، نیاز به آرمایشگاه های خاص دارد.

و اما آزمایشگاهی که در این بخش قصد داریم به بررسی طراحی داخلی آن بپردازیم، توسط استودیو معماری YoDezeen، دیزاین شده است. سبک طراحی، مدرن است. اگر نگاهی به کارهای این دفتر معماری بیاندازید، متوجه خواهید شد که در همه کارهای این دفتر، به طور مخفی و نه واضح، کارها به لوکس بودن بسیار نزدیک اند. این دفتر معماری هر کاری که طراحی می کند، به نوعی لوکس بودن را در طرح خود می گنجاند و این کار را را استفاده از متریال ها و رنگ ها انجام می می دهد.

اگر به تصاویر بخش رسپشن این دفتر نگاهی بیاندازید خواهید دید که کانتر با متریال فلز و بصورت درخشنده کار شده است. به نحوی که بتواند رفلکس و بازتاب نور خوبی را از خود به نمایش بگذارد. از سوی دیگر در فضای پشت رسپشن از متریال سنگ استفاده شده است که انتخاب رنگ سنگ، به شکلی است که به موضوع لوکس بودن فضا کمک کند.

یکی از آیتم هایی که می توان برای ارائه یک کار لوکس در نظر داشت، نورپردازی است. نورپردازی خوب، می تواند ارائه و پرزنتیشن کار را بهبود دهد. در این پروژه، نور مخفی و یا لایت های مشخص کار شده بر روی سقف، نمونه ی خوبی برای این مورد هستند. دعوت می کنیم نگاهی ویژه به نورپردازی صورت گرفته در طراحی آزمایشگاه نیز داشته باشید.

طراحی آزمایشگاه ، طراحی داخلی دفتر کار طراحی آزمایشگاه ، طراحی داخلی دفتر کار طراحی آزمایشگاه ، طراحی داخلی دفتر کار طراحی آزمایشگاه ، طراحی داخلی دفتر کار طراحی آزمایشگاه ، طراحی داخلی دفتر کار طراحی آزمایشگاه ، طراحی داخلی دفتر کار طراحی آزمایشگاه ، طراحی داخلی دفتر کار طراحی آزمایشگاه ، طراحی داخلی دفتر کار طراحی آزمایشگاه ، طراحی داخلی دفتر کار طراحی آزمایشگاه ، طراحی داخلی دفتر کار طراحی آزمایشگاه ، طراحی داخلی دفتر کار طراحی آزمایشگاه ، طراحی داخلی دفتر کار طراحی آزمایشگاه ، طراحی داخلی دفتر کار طراحی آزمایشگاه ، طراحی داخلی دفتر کار طراحی آزمایشگاه ، طراحی داخلی دفتر کار

آنچه در این مطلب از نظرتان گذشت، طراحی آزمایشگاه فن آوری های نوین پزشکی بود. توضیحات ارائه شده، اقتباسی از آنچه طراحان در مورد این پروژه عنوان نموده اند می باشد. اگر در رابطه با این طرح، نظری دارید، می توانید از طریق بخش زیر، نظرات خود را با ما و سایر معماران در میان بگذارید.

 

تحریریه خط معمار

منبع: YoDezeen

تعداد بازدید: 630

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *