شرکای ساختمان اداری  Krueck Sexton 131 

شرکای ساختمان اداری  Krueck Sexton 131 

طراحی داخلی مشاعات ساختمان تجاری اداری Krueck Sexton 131 

شرکای ساختمان اداری  Krueck Sexton 131 

شرح پروژه:

در این پروژه شرکای ساختمان های  اداری تجاری Krueck Sexton 131 تصمیم به بازسازی فضاهای مشترک خود را گرفتند. این فضا، سه ساختمان تاریخی قرن نوزدهمی گوشه خیابان های اولیور و مراکز خرید در منطقه مالی بوستون را تشکیل می دهند.

که به آرامی طی یک قرن استفاده پاک شده بود. فرصتی برای اتصال مجدد توسعه به تاریخچه مکان آن از طریق یک لابی جدید و فضای مشترک در این طراحی بوجود آورده شده است. که ارتباط قوی تری بین ساختمان های تاریخی و ساختمان های معاصر ایجاد کرده است. برج ها،  خاطره ای از سازه اصلی را به یاد می آورند.

تکنیک‌های نقاشی داخلی از حفاظت از هنر، رویکرد ادغام مجدد سه ساختمان اصلی را با افزودن درج‌ های مرتبط اما قابل تشخیص جدید که به ساخت اولیه اشاره دارد و در عین حال متمایز باقی می‌مانند، آگاه کرد.

یک تجربه رقص که، فرد را از زمین به امکانات رفاهی طبقه ششم هدایت می‌کند و در نهایت مناظری از بوستون، بندر دریایی آن، و مسیر سبز مجاور را به تصویر می‌ کشد. فضای مشترک مستاجر یکی از ویژگی های کلیدی پروژه، یک فضای کار مشترک و سالن اجتماعی است که در دسترس همه مستاجرین ساختمان است. نماهای روف گاردن اجازه می دهد تا تغییرات فصلی به بخشی از تجربه داخلی تبدیل شود.

دسترسی به باغ روی پشت بام از طریق یک سطح شیبدار قابل دسترسی جهانی که اختلاف ارتفاع سه فوتی را در اطراف باغچه باغ، گذرگاهی سرسبز به باغ، ردیابی می کند، جشن گرفته می شود. محیط سقف به طور مداوم کاشته می شود و دسترسی به لبه سقف را به جز در سه نقطه دید که نماهایی از بافت را قاب می کنند، منتفی می کند و تجربه حضور در لبه ساختمان را افزایش می دهد. از خیابان، دیدبان ها صفحات شیشه ای انتزاعی هستند که آسمان را منعکس می کنند. در شب آنها چراغ راه محله هستند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاور این پروژه دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: www.archdaily.com

تعداد بازدید: 156

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *