سبک محبوب اسکاندیناوی در طراحی داخلی منزل مسکونی

طراحی داخلی منزل ، سبک اسکاندیناوی

سبک محبوب اسکاندیناوی در طراحی داخلی منزل مسکونی

در این بخش قصد داریم با همراهی شما به بررسی یک منزل مسکونی در قلب منطقه اسکاندیناوی یعنی شهر استکهلم سوئد بپردازیم که بر اساس سبک طراحی داخلی برخواسته از همین منطقه، دیزاین شده است. طرح این آپارتمان توسط طراح سوئدی، Matt Watts ارائه و اجرا گردیده است. و اما چرا سبک محبوب؟ این سبک در کشور ما بسیار کمتر شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که ایرانیان به سبک مدرن و همچنین سبک معماری ایرانی علاقه بیشتری نشان می دهند، اما این سبک بنا به ویژگی های شاخص و ظرافت هایی که دارد، در اروپا از محبوبیت بالایی برخوردار است و این پتانسیل را دارد که در ایران نیز به عنوان یک سبک محبوب شناخته و مورد استفاده قرار گیرد.

ویژگی های سبک اسکاندیناوی را پیش تر در خط معمار بررسی نموده ایم. این ویژگی ها به طور خلاصه عبارتند از: روشن بودن، استفاده از نورهای طبیعی، سادگی در طراحی، عملکردگرا بودن طراحی و همچنین دکوراسیون و مبلمان به کار گرفته شده.

این ویژگی ها را تمام و کمال می توانید در آپارتمان مورد بررسی در این بخش نیز مشاهده نمایید. نکته دیگری که ذکر آن ضروری به نظر می رسد، استفاده از رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی در آپارتمان های طراحی شده بر اساس این سبک است.  با این توضیحات، دعوت می کنیم نگاهی به تصاویر این فضای مسکونی بیاندازید.

طراحی داخلی منزل ، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل ، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل ، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل ، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل ، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل ، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل ، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل ، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل ، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل ، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل ، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل ، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل ، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل ، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل ، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل ، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل ، سبک اسکاندیناوی

طراحی داخلی منزل ، سبک اسکاندیناوی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع : ArchLine

تعداد بازدید: 1,010

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *