دکوراسیون داخلی قنادی شوکوبن، گروه ایده پردازان آکاد

دکوراسیون قنادی کوچک

معماری: گروه ایده پردازان آکاد

موقعیت: ایران، تهران

مساحت: ۳۴ مترمربع

سال: ۱۳۹۴

شرح پروژه

شوکوبن یکی از معروف ترین برند های کیک و کاپ کیک در ایران می باشد. فروشگاه حاضر با متراژ ۳۴ مترمربع در یکی از خیابان های شلوغ تهران واقع شده است. طراحی این فروشگاه در آذرماه ۱۳۹۴ آغاز شده و حدود دو ماه بعد به اتمام رسید. سفارش این پروژه به درخواست بانویی که طراح و تولید کننده یکی از برندهای معروف کیک و کاپ کیک در ایران بود، صورت گرفت. طراحی این پروژه با توجه به سلیقه و روحیه وی و همچنین با در نظر گرفتن شرایط و نیازهای پروژه چون رنگ، نام تجاری و به علاوه با توجه به نوع جوّ در فروشگاه های قنادی آغاز شد.

به دلیل محدودیت های موجود مانند در دسترس نبودن پرینتر سه بعدی بزرگ در ایران، قطعات مورد نیاز در این پروژه توسط ESP در مقیاس بزرگ ساخته شدند و سپس این قطعات بواسطه دستگاه برش سیم داغ با دست برش داده شدند.

یکی از موضوعات اصلی ایجاد تنوع بصری فرم در یک فضای کوچک بود. در این کانسپت، موقعیت بازدیدکنندگان نسبت به پروژه اهمیت بالایی داشت. زیرا آن ها می توانند با توجه به موقعیت قرارگیری شان درک متفاوتی از ترکیب رنگی قطعات داشته باشند.

استفاده از رنگ های صورتی روشن، خاکستری و سفید، چیدمان و ترکیب آن ها با نورپردازی های مختلف، فضایی دلپذیر و خاصی را ایجاد کرده است.

در پایان آن چه مورد توجه واقع می شود، استفاده بیش از ۴۰۰ قطعه در اندازه های مختلف است که به عنوان حجمی پارامتریک از سقف آویزان شده اند. برخی از این قطعات از جنس پلکسی گلس ساخته شده اند و در میان آن ها لامپ هایی قرار گرفته است.

در ادامه با دیدن تصاویر دکوراسیون قنادی کوچک شوکوبن خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون قنادی کوچک دکوراسیون قنادی کوچک دکوراسیون قنادی کوچک دکوراسیون قنادی کوچک دکوراسیون قنادی کوچک  دکوراسیون قنادی کوچک دکوراسیون قنادی کوچک دکوراسیون قنادی کوچک

تصاویر پیش از بازسازی و در حین بازسازی

دکوراسیون قنادی کوچک دکوراسیون قنادی کوچک دکوراسیون قنادی کوچک

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

در این بخش به دکوراسیون قنادی کوچک شوکوبن پرداختیم.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Architizer

تعداد بازدید: 1,297

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *