دکوراسیون فودکورت،  نورپردازی خطی در فضای داخلی

دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی

دکوراسیون فودکورت،  نورپردازی خطی در فضای داخلی

معماری: استودیو Ramoprimo

موقعیت: چین

مساحت ۳۶۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۸

این کانسپ با هدف و  ایده خدمت به مشتریان و ارائه غذای سالم ایجاد شده است. بنابراین صندلی هایی غیر رسمی  و راحت، فضاهایی برای تجمع و استراحت دوستان و اعضای خانواده ارائه داده است. شرکت گزینه سبز یکی از شاخه های برون خطی کمپانی معروف چینی است که غذاهای سالم و انواع سالاد ها را به صورت آنلاین به فروش می رساند.

درخواست اصلی فروشگاه جدید درباره ایجاد یک مکان بود که بتواند دیدگاه و ارزشهای شرکت، فضای پاک، غذای سالم، محیط مراقبه را تفسیر و منعکس کند، که ممکن است مشتریان را مجبور به جدا شدن از جمعیت شهری و سر و صدا کند. هر اتاق یک برنامه کاربردی متفاوت ارائه می دهد. کافه، رستوران، یک پاسیو خارجی که همه توسط یک آشپزخانه مرکزی مدیریت می شود و در کنار یک راهرو ستون قرار دارد که در آن یک نانوایی نمایش داده می شود. در برخی اتاق های بسیار کوچک طراحان یک سرویس بهداشتی، یک دفتر کار کوچک، دو اتاق نگهداری / فنی قرار داده اند.

این پروژه یک استراتژی طراحی را توسعه می دهد که هدف اصلی آن پوشاندن فضاهای تقسیم شده در طبقه اول این ساختمان چند منظوره است، در عین حال به دنبال بهره جستن از از طرح چارچوب برای سازماندهی توابع جدید می باشد.

نوارهای منحنی فلزی در سقف که به واسطه نورپردازی خطی از هم جدا می شوند تمامی محیط را شکل می دهد. این فرم ها فضا را وزن می دهند و ویژگی اصلی فضایی را تشکیل می دهدو همچنین فضاهای بزرگ و شفافی را که با بزرگ و کوچک تر شدن اتاق ها ایجاد می کند. سطوح خاکستری روشن بر روی دیواره ها، یک پس زمینه ی یکنواختی را در جایی که نوارهای فلزی دیده می شوند، ایجاد می کند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی دکوراسیون فود کورت، نورپردازی خطی

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 966

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *