دکوراسیون دفتر اداری با سبک صنعتی

دکوراسیون دفتر اداری با سبک صنعتی

دکوراسیون دفتر اداری با سبک صنعتی

اطلاعات پروژه

معماری: استودیو Thirdway Interiors

موقعیت: انگلیس، لندن

مساحت ۱۰۰۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۹

آنچه در این بخش خط معمار قصد دارد تا به آن بپردازد، دکوراسیون دفتر اداری با سبک صنعتی می باشد. استودیو Thirdway در سال اخیر برای دفتر اداری شرکت ماشین های مسابقه ای Formula-E دکوراسیون داخلی انجام داده است. شرکت مسابقه ای Formula-E در سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را آغاز کرده و به سرعت به یکی از هیچان انگیزترین سلسله مسابقه ای در دنیا تبدیل شده است.پس از به دست آوردن فضای بیشتری در ساختمان موجود خود ،مشتری ما نیاز به تعمیر کامل از فضای موجود و جدید خود داشت، در حالی که همچنان به اشغال آن می پردازد. خلاصه طراحی تمایل به یک فضای اجتماعی و متصل تر را فراهم می کند، که نشان دهنده شور و هیجان آنها برای مسابقه است و تعهد خود را به پایداری حفظ می کند.

سه بخش متمایز در دکوراسیون این دفتر اداری با سبک صنعتی، فضای بزرگ کاری را تشکیل می دهند و علاوه بر آن یک فضای بزرگی برای استراحت قرار داده اند که در مجاور هسته ی مرکزی به عنوان قلب این دفتر شناخته می شود. نقاط دستیابی چندگانه، غرفه های تلفن، مکان های ملاقات کوچک و مناطق کاری آرام، میزهای سنتی اجازه می دهد تا کارکنان را با توجه به کار، فضاهای کاری مناسب را انتخاب کنند.

استفاده از تنالیته های خاکستری تیره و بنفش مطابق با روحیه این دفتر اداری انتخاب شده است.در سراسر دفتر اکثریت طرح تک رنگ است تا اطمینان حاصل شود که عناصر تجاری واقعا برجسته هستند. نقطه کانونی دفتر بدون شک ماشین است که از یک دیوار منحنی مرکب معلق است و به نظر می رسد به سمت ورود به دفتر متمایل می شود.این ماشین قلب و روح سری های مسابقه ای است، بنابراین مناسب بود و همچنین می تواند یکی از ویژگی های اصلی ستاد تیم باشد.

نور پردازی در سراسر فشای داخلی به طور هدفمند تقلیل یافته است و فقط در بخشی که نام تجاری وجود دارد نور افزایش می یابد و باعث می شود که نام و لوگوی تجاری برجسته شود. نکته کلیدی در  این طراحی پایداری می باشد که در تمامی مراحل طراحی و اجرا لحاظ شده است.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون دفتر اداری با سبک صنعتی دکوراسیون دفتر اداری با سبک صنعتی دکوراسیون دفتر اداری با سبک صنعتی دکوراسیون دفتر اداری با سبک صنعتی دکوراسیون دفتر اداری با سبک صنعتی دکوراسیون دفتر اداری با سبک صنعتی دکوراسیون دفتر اداری با سبک صنعتی دکوراسیون دفتر اداری با سبک صنعتی دکوراسیون دفتر اداری با سبک صنعتی

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Officesnapshot

تعداد بازدید: 415

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *