دکوراسیون داخلی نمایشگاه Schuco

دکوراسیون داخلی نمایشگاه

دکوراسیون داخلی نمایشگاه Schuco

معماری: استودیو   Manadelucra

موقعیت: رومانی، Bucharest

مساحت: ۱۶۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۵

Schuco  شرکتی است که زمینه اصلی فعالیتش،  توسعه و تولید سیستم های مفاصل PVC و فلزی می باشد، از استودیو Manadelucra خواست تا بازسازی و  طراحی داخلی نمایشگاهشان را در Bucharest که در طبقه همکف قرار داشت را  انجام دهند. نمایشگاه عمدتا از سه فضای اصلی تشکیل شده است: فضای مرکزی به مساحت ۹۴ متر مربع که به عنوان فضای اصلی نمایش می باشد و با دو بخش دیگر در ارتباط می باشد.

این دو بخش کوچک تر و خصوصی تر به عنوان سالن ملاقات می باشند که یکی برای کارمندان و سخنرانی ها و جلسان مهم شرکت و دیگری برای جلسه با مشتریان در نظر گرفته شده است. کف سالن با کفپوش اپوکسی خاکستری براق و روشن پوشیده شده است در حالی که در سقف سطوح بتنی به کار رفته که با رنگ مشکی سطح آن را رنگ آمیزی کرده اند.

با وجود این که برای کل فضا از همان مواد و رنگ استفاده شد، ساده و واضح تا حد امکان (سفید، مشکی، خاکستری)، نورپردازی  ارائه شده در این سه بخش متفاوت می باشد. فضای اولیه نمایشگاه پر از مبلمان بود و مانع از درک کل حجم و ارزش آن می شد. بنابراین، مبلمان شامل به بخش اصلی است که هرکدام در خدمت فضای در نظر گرفته شده می باشند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون داخلی نمایشگاه دکوراسیون داخلی نمایشگاه دکوراسیون داخلی نمایشگاه دکوراسیون داخلی نمایشگاه دکوراسیون داخلی نمایشگاه دکوراسیون داخلی نمایشگاه دکوراسیون داخلی نمایشگاه دکوراسیون داخلی نمایشگاه دکوراسیون داخلی نمایشگاه دکوراسیون داخلی نمایشگاه دکوراسیون داخلی نمایشگاه دکوراسیون داخلی نمایشگاه دکوراسیون داخلی نمایشگاه دکوراسیون داخلی نمایشگاه دکوراسیون داخلی نمایشگاه دکوراسیون داخلی نمایشگاه دکوراسیون داخلی نمایشگاه دکوراسیون داخلی نمایشگاهپلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 342

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *