دکوراسیون داخلی مسکونی با استفاده از متریال طبیعی

دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی مسکونی با استفاده از متریال طبیعی

معماری: استودیو TheCatwork

موقعیت: ترکیه

مساحت: ۳۰۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۸

 دکوراسیون داخلی این پروژه مسکونی با استفاده از متریال طبیعی در Tuzla، منطقه Tepeoren واقع شده است. در این پروژه برمبنای نیازهای کاربران طرح کار رو طراحی داخلی مورد مطالعه قرار گرفت. با استفاده از مزیت فولادی ساختمان، که در سیستم ساختاری آن به کار گرفته شده بود، طراحی منعطفی بر آن صورت گرفته است.

 از آنجا که توابع موجود در مسکن نامنظم و ناکافی هستند، در ابتدا، مکان آشپزخانه در طبقه همکف تغییر کرده است و یک حجم شفاف به منظور اتصال اتاق نشیمن و فضای غذاخوری اضافه شده است. کف اتاق پذیرایی در فضای نشیمن موجود بالاتر از سایر بخش ها می باشد و توسط شومینه از آن ها جدا شده است. بالکن موجود در مقابل فضای نشیمن برای افزایش ارتباط چشم انداز بیرونی و استخر می باشد.

مشکل وجود نور شدید ناشی از وجود این بالکن بزرگ توسط پنجره های خطی متصل به سقف برطرف شده است. در این پروژه که به طور کامل از متریال طبیعی ساخته شده است، انتخاب های متفاوت با توجه به تغییر درعملکرد ایجاد شده است. به ویژه، انتخاب سنگ مرمر خاکستری و پارکت نقش مهمی در کار منطقه ای ایفا می کند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مسکونی، متریال طبیعی در دکوراسیون داخلی

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 979

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *