دکوراسیون داخلی مدرن با تم رنگ های سرد و خاکستری

دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ سرد و خاکستری

دکوراسیون داخلی مدرن با تم رنگ های سرد و خاکستری

مبلمان شیک در دکوراسیون داخلی مدرن این آپارتمان با تم رنگ های سرد و خاکستری و ترکیب با دیواره های بتنی، کانسپتی بی نظیر ایجاد کرده است. استفاده از متریال طبیعی از جمله چوب، اول به عنوان یک عنصر طبیعی و گرم به کار رفته است. همچنین استفاده از این متریال در دیواره ها بافت زیبایی به فضا می افزاید. سالن نشیمن دارای پلان باز می باشد. طراح برای پوشش کف سالن کفپوش چوبی و برای آشپزخانه بتن را انتخاب کرده است. بدین ترتیب فضای آشپزخانه را از سالن نشیمن جدا ساخته است. 

میز غذاخوری در آشپزخانه مستقیما جلوی جزیره بدون هیچ فاصله ای قرار دارد. تلویزیون نیز روبروی فضای غذاخوری قرار دارد و بدین ترتیب افراد می توانند همزمان تلویزیون نیز تماشا کنند. در اتاق های خواب نیز مانند سایر بخش ها، ما پالت رنگی تیره را در کنار دیواره های بتنی مشاهده می کنیم.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ سرد و خاکستریدکوراسیون داخلی مدرن، رنگ سرد و خاکستریدکوراسیون داخلی مدرن، رنگ سرد و خاکستریدکوراسیون داخلی مدرن، رنگ سرد و خاکستریدکوراسیون داخلی مدرن، رنگ سرد و خاکستری دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ سرد و خاکستری دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ سرد و خاکستری دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ سرد و خاکستری دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ سرد و خاکستری دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ سرد و خاکستری دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ سرد و خاکستری دکوراسیون داخلی مدرن، رنگ سرد و خاکستریتحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 1,160

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *