دکوراسیون داخلی مدرن آپارتمان کوچک، معرفی دو نمونه برجسته

دکوراسیون داخلی مدرن، آپارتمان کوچکدکوراسیون داخلی مدرن آپارتمان کوچک، معرفی دو نمونه برجسته

اگر شما یک آپارتمان کوچک دارید و می خواهید یک دکوراسیون مدرن و منحصر به فردی هستید این مجموعه از دکوراسیون را از دست ندهید. در این آپارتمان ها از الگو های برجسته همراه با عناصرساده مدرن، آن ها یک ترکیب متفاوت و فوق العاده ای را ایجاد کرده اند. شما می توانید از نوع چیدمان، پالت رنگی، انتخاب نوع مبلمان، پارچه های به کار رفته در فضای دکوراسیون و سایر عناصر دکوراسیون در این آپارتمان ها بهره ببرید.

در نمونه اول طراح با استفاده از الگو های گرافیگی در فضای محدود خود حرکت  ایجاد کرده است، در حالی که اکثریت از اینکه این امر فضا را محدود سازد از به کار بردن آن در فضای کوچک می پرهیزند. در اینجا رنگ خاکستری و سفید به کار رفته در کاغذ دیواری نه تنها زیبایی خاصی به فضا بخشیده، بلکه باعث برجسته ساختن سایر عناصر تزئینی می شوند. این فضا نمایانگر یک پناهگاه رمانتیک می باشد.

در نمونه دوم کسانی که عاشق کتاب هستند و می خواهند در فضای پذیرایی شان کتابخانه داشته باشند این آپارتمان فوق العاده می باشد. طیف وسیعی از کتاب ها در قفسه ها قرار گرفته است. در اینجا طراح حتی یک چراغ مطالعه متحرک برای مطالعات شبانه، و در زیر آن یک کاناپه قرار داده است. اوبا استفاده از گیاهان طبیعی نیز سعی کرده طبیعت و نشاط را به این فضا وارد کند. در آپارتمان هایی کوچک از قبیل این طراح با استفاده از خلاقیتش توانسته با استفاده از قفسه های کتابخانه به جای دیوار، فضا ها را از هم جدا کند.

در ادامه با خط معمار همراه باشید.

دکوراسیون داخلی مدرن، آپارتمان کوچکدکوراسیون داخلی مدرن، آپارتمان کوچک ​ ​ دکوراسیون داخلی مدرن، آپارتمان کوچک دکوراسیون داخلی مدرن، آپارتمان کوچک دکوراسیون داخلی مدرن، آپارتمان کوچکدکوراسیون داخلی مدرن، آپارتمان کوچک دکوراسیون داخلی مدرن، آپارتمان کوچک دکوراسیون داخلی مدرن، آپارتمان کوچک دکوراسیون داخلی مدرن، آپارتمان کوچکدکوراسیون داخلی مدرن، آپارتمان کوچکدکوراسیون داخلی مدرن، آپارتمان کوچکتحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: home-design

تعداد بازدید: 1,255

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *