دکوراسیون داخلی فروشگاه جواهرات

دکوراسیون داخلی فروشگاه جواهرات

دکوراسیون داخلی فروشگاه جواهرات

طراحی داخلی فروشگاه و مغازه دارای ویژگی ها و اولویت هایی است که می تواند در جلب نظر رهگذران و مشتریان بسیار اثر گذار است. بنابراین کارفرمایان به این امر بسیار اهمیت می دهند.

در طراحی ویترین مغازه و فضای داخلی آن از طراحان و متخصصان در این زمینه برای بهبود فرآیند ارتباط ب مخاطبان خود بهره می برند. برند فروشگاه Orit که در سال ۱۹۵۸ تأسیس شد، یکی از رهبران خرید، فروش و مبادله جواهرات و ساعت های لوکس در برزیل است. خط معمار در این مقاله به یررسی طراحی داخلی این مغاره می پردازد.

هویت سازی برای برند

یکی از اهداف این پروژه ایجاد هویت برند جدید بود. این پروژه با الهام از استحکام و زیبایی کریستال ها به عنوان یک فراکتال در نظر گرفته شد که فضایی که به صورت هندسی بریده شده و توسط نور شکل گرفته است نه تنها نتیجه بلکه منشأ آن است.

چیزی جادویی در مورد جواهرات وجود دارد که باعث شده است که طراحان را با چنان نیروی عظیمی مجذوب کند که به معنای واقعی کلمه از ارزش مادی اصلی آن در طراحی فراتر روند. کریستال ها و سنگ های قیمتی، به ویژه، نتیجه نوعی “روشنایی” در قلمرو معدنی هستند، یک جهش تکاملی، که در این فرآیند کاهش مادی بودن آن را شامل می شود.

وقتی ساختار فضاهایی که در آن زندگی می کنیم تغییر می کند، ما نیز به نوبه خود با سازگاری با این فرکانس و الگوی ارتعاشی جدید واکنش نشان می دهیم. بنابراین، زمینه ای ایجاد می شود که درک ما از ماده متراکم می تواند به یک تجربه اثیری تبدیل شود که در نتیجه انتخاب های طراحی به بعد معنوی می رسد.

نور عنصر اصلی در فضای داخلی جواهر فروشی

طراحی جواهر فروشی جدید Orit به صورت فراکتال ایجاد شده است، جایی که فضایی که از نظر هندسی کاسته شده است، تحت تأثیر نور، نه تنها نتیجه، بلکه منشأ آن است.

مسائل فنی لازم برای عملکرد برنامه مانند نمایش محصولات، ذخیره سازی آنها، روشنایی، حفظ حریم خصوصی و راحتی کارکنان و مشتریان در نظر گرفته شده است، اما این کافی نخواهد بود.

زیرا آنچه که در جستجوی آن است، افسون و سکوت، کیفیت ها است. در آن کسری از ثانیه زمانی که چیزی اساساً هنوز قادر است ما را غافلگیر کند و حتی شگفت زده کند، وجود دارد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه دکوراسیون داخلی فروشگاه جواهرات دعوت می نماید

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 217

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *