دکوراسیون اتاق نشیمن: طراحان برای دیوار پشت تلویزیون چه می کنند؟

دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون

دکوراسیون اتاق نشیمن: طراحان برای دیوار پشت تلویزیون چه می کنند؟

موضوعی که در این بخش قصد داریم بدان بپردازیم، یک مبحث جذاب و بسیار فراگیر در دکوراسیون داخلی فضای نشیمن است. تقریبا همه ما به این فکر کرده ایم که برای این که تلویزیون جای بهتری در اتاق نشیمن داشته باشد، چه باید کرد و بدنبال راهکارهایی گشته ایم. بسیاری از ما در منازل خود از میز تلویزیون استفاده می کنیم. این اولین و ساده ترین ایده ای است که پیش روی ما قرار دارد. چرا که هم به لحاظ قیمت و هم تنوع در بازار، به راحتی می توانیم این محصول را بیایم.

از این راه حل که بگذریم، در این بخش قصد داریم نگاهی به راه حل های متفاوت تر و البته کمی حرفه ای تر بیاندازیم. در این بخش شما ۲۵ نمونه دکوراسیون اتاق نشیمن را مشاهده خواهید نمود که در آنها دیوار و فضای پشت تلویزیون، طراحی شده است. در واقع اگر دقیق تر بخواهیم بگوئیم، در این فضاها ابتدا طراحی داخلی کل فضا صورت گرفته است که طراحی فضای نشیمن و دیوار پشت تلویزیون نیز، بخشی از طرح کلی بوده است.

همچنین اگر شما طراح هستید و به دنبال ایده برای فضای نشیمن و دیوار پشت تلویزیون می گردید، پیشنهاد می کنیم ایده های ارائه شده در این بخش را از دست ندهید. برای طراحی این اتاق های نشیمن، از متریال ها، سبک ها و طیف های مختلف رنگی بهره گرفته شده است.

دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون دکوراسیون اتاق نشیمن،دیوار پشت تلویزیون

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 3,499

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *