خلاقیت متفاوت و ارزان قیمت در طراحی کافی شاپ

دکوراسیون کافه،طراحی داخلی کافی شاپ

خلاقیت متفاوت و ارزان قیمت در طراحی کافی شاپ

همواره در خط معمار به این موضوع پرداخته ایم که خلاقیت دلیل بر گرانی نیست و پروژه گران قیمت لزوما کار خلاقانه ای نیست. می توان با خلاقیت و هزینه مناسب طرح هایی خلق نمود که چشم را متحیر می کند و تحسین را بر می انگیزد. برای خلق چنین کارهایی، باید نمونه کارها و طرح های ارائه شده توسط دیگر معماران را در مقیاس گسترده دید و بررسی نمود.

از این قصد داریم در این بخش با همراهی شما، به بررسی یک طرح خلاقانه بپردازیم. طراحی داخلی کافی شاپ ای در شهر دوبلین پایتخت کشور ایرلند که توسط استودیو معماری Kingston | Lafferty Design صورت گرفته است.

خلاقیت اصلی و اول در این کافی شاپ، خلق فضاهای مختلف و متفاوت در متراژی محدود است. از آنجا که متراژ این کافه محدود بوده است، تیم طراحی تلاش نموده است که با خلاقیت خود فضاهایی متفاوت خلق نماید و بدین ترتیب مرهمی باشد بر متراژ کم. خلاقیت دیگری که در بطن خلاقیت اصلی است، استفاده از لوله های پلاستیکی با قطرهای متفاوت بر روی سقف است که به شکلی روی سقف قرار گرفته اند که یک موج را تداعی نمایند این آن خلاقیت ارزانی است که در مورد آن صحبت نمودیم.

در ادامه دعوت می کنیم شما نیز نگاهی به طراحی و ایده های طراحان این کافه داشته باشید.

دکوراسیون کافه،طراحی داخلی کافی شاپ دکوراسیون کافه،طراحی داخلی کافی شاپ دکوراسیون کافه،طراحی داخلی کافی شاپ دکوراسیون کافه،طراحی داخلی کافی شاپ دکوراسیون کافه،طراحی داخلی کافی شاپ دکوراسیون کافه،طراحی داخلی کافی شاپ دکوراسیون کافه،طراحی داخلی کافی شاپ دکوراسیون کافه،طراحی داخلی کافی شاپ

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 7,002

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *