خلاقیت در معماری: طراحی داخلی رستوران با استفاده از برش های چوب

طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران،معماری داخلی رستوران

خلاقیت در معماری: طراحی داخلی رستوران با استفاده از برش های چوب –

خلاقیت، جوهره ی کار هر طراح است. یکی از راه های به دست آوردن خلاقیت و ارائه طرح های خلاقانه، دیدن آثار دیگر طراحان و به طور خاص معماران است. چیزی که در این بخش قصد داریم نگاهی به آن بیاندازیم، طراحی داخلی رستوران ای در شهر مکزیکوستی است که توسط گروه معماری Francesc Rifé Studio صورت گرفته است. برای دیوار و سقف این رستوران تیم طراحی، از برش های غیر هم اندازه ی چوب استفاده کرده اند. طرحی که نظر هر بیننده ای را جلب می کند و البته اجرای آن هم چندان کار ساده ای به نظر نمی رسد. جدای از سایر مسائل نظیر حل کردن پلان، متریال های مورد استفاده، مبلمان چوبی، نورپردازی و …  در این رستوران، دیوار و سقف این رستوران بسیار مورد توجه است. خلاقیتی ساده اما زیبا! استفاده از متریال زنده، گرم و دوست داشتنی به اسم چوب و بازی با آن برای خلق یک فضا! و معماری چه چیزی غیر از این می تواند باشد؟

امیدواریم از طرح خلاقانه ی ارائه شده لذت ببرید و از آن برای ارائه ی ایده های خلاقانه خود جرات، جسارت بگیرید. خلاقیت در طراحی داخلی و معماری و حتی دکوراسیون، لزوما نیازمند ارائه یک طرح گران به دست نمی آید، بلکه می توان با متریال های موجود، طرحی زیبا و دوست داشتنی ارائه داد. ما در خط معمار، منتظر کانسپت های خلاقانه شما نیز هستیم.

طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران،معماری داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران،معماری داخلی رستوران modern-restaurant-design-wood-121216-1100-032 طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران،معماری داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران،معماری داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران،معماری داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران،معماری داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران،معماری داخلی رستوران

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir- Contemporist

تعداد بازدید: 2,329

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *