تغییر کاربری ساختمان صنعتی، خلق فضای کاری خلاقانه

تغییر کاربری ساختمان،طراحی فضای اداری،طراحی داخلی اداری

تغییر کاربری ساختمان صنعتی، خلق فضای کاری خلاقانه

استودیو معماری آلمانی Besau-Marguerre در یکی از پروژه های اخیر خود، دست به کاری خلاقانه زده است و فضای کاری متفاوتی را طراحی و اجرا نموده است. دفتر کار در شهر هامبورگ در کشور آلمان.

این پروژه، بازسازی و تغییر کاربری یک کارخانه قدیمی بوده است که به یک فضای کاری و اداری تبدیل شده است. فضای جدید، دفتر کاری برای صنعت مد، فشن و عکاسی است. همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، فضای کاری جدید نیز، سبک صنعتی دارد که امروزه بسیار فراگیر است و تمامی معماران و طراحان می کوشند چنین پروژه ای را در کارنامه خود داشته باشند.

در این پروژه با حفظ استراکچر کارخانه قدیمی، با استفاده از رنگ و پارتیشن بندی فضاها، فضاهای کاری جدید ایجاد شده اند. دیوارها با آجر سفید کار شده اند که هم حالت دکوراتیو دارد و هم در سبک صنعتی، معمولا این متریال مورد استفاده قرار می گیرد. در فضایی با دیوارهای سفید و سقف سیاه، رنگ ها صحبت می کنند. زرد، آبی، صورتی پاستیلی و … رنگ هایی هستند که در طراحی داخلی بکار گرفته شده اند و به فضا هویتی دوباره بخشیده اند.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فضای کاری را مشاهده و بررسی نمایید.

تغییر کاربری ساختمان،طراحی فضای اداری،طراحی داخلی اداری تغییر کاربری ساختمان،طراحی فضای اداری،طراحی داخلی اداری تغییر کاربری ساختمان،طراحی فضای اداری،طراحی داخلی اداری تغییر کاربری ساختمان،طراحی فضای اداری،طراحی داخلی اداری تغییر کاربری ساختمان،طراحی فضای اداری،طراحی داخلی اداری تغییر کاربری ساختمان،طراحی فضای اداری،طراحی داخلی اداری

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 750

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *