بررسی انواع دکوراسیون اداری و دفترکار

دکوراسیون اداری و دفترکار

طراحی دفترکار توسط شرکت طراحی دکوراسیون آوگون

در این بخش از خط معمار با معرفی و بررسی انواع دکوراسیون اداری و دفترکار همراه کاربران عزیز و گرامی هستیم. محل کار ما خانه ی دوم ما محسوب می شود. ما روزانه بیش از یک سوم زمان خود را در محل کار سپری می کنیم. با توجه به این موضوع کارشناسان و معماران داخلی توصیه بر این دارند تا محیط کار باید علاوه بر دارا بودن استاندارد های محیط کار، همچون محیط خانه راحت بوده و آرامش را برای کارمندان به همراه آورد، زیرا در غیر این صورت سلامت جسم و روان کارمندان تحت تأثیر قرار گرفته و باعث می شود تا عملکرد کارمندان کاهش یافته و در نتیجه بازدهی کار، مورد رضایت قرار نگیرد. داشتن محیطی کاری متناسب که علاوه بر داشتن زیبایی بصری، به طور همزمان تمامی نیازهای محیط کار را دارا بوده و همچنین آرامش و امنیت مانند خانه را برای کاربران فراهم آورد، نیاز به طراحی توسط طراحانی متخصص و با تجربه دارد. گروه طراحی داخلی آوگون با داشتن تیمی متخصص و متعهد، آماده ی ارائه ی خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی به شما عزیزان می باشد. کارشناسان و معماران شرکت معماری آوگون، علاوه بر تخصص در زمینه معماری ساختمان، در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، از تخصص و مهارت کافی برخودار می باشند. در واقع می توان گفت، طی سال های فعالیت شرکت آوگون، بیشتر پروژه های این شرکت، پروژه های طراحی و اجرای فضاهای داخلی بوده اند. این مجموعه به طور حرفه ای به طراحی فضاهایی با کاربری مسکونی، تجاری، اداری، فرهنگی، آموزشی و … مشغول است. علاوه بر این به لحاظ جغرافیایی آوگون در نقاط مختلف کشور پروژه های طراحی داخلی را در کارنامه خود جای داده است. شما می توانید دکوراسیون اداری و دفترکار خود را به این مجموعه بسپارید. برای ارتباط با کاشناسان و اطلاعات از نحوه طراحی و اجرای دکوراسیون اداری می توانید با شماره هایی تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

طراحی داخلی دفترکار با شرکت طراح دکوراسیون اداری آوگون

همانطور که بارها اشاره شد، انتخاب طراح با تجربه و مسلط به طراحی و اجرای دکوراسیون اداری یکی از مهم ترین و حساس ترین بخش ها در بازسازی می باشد. انتخاب طراحانی که علاوه بر درک زیبایی شناسی، نیازهای کاربران را درک کرده، کیفیت مصالح و متریال را به خوبی شناخته، به طراحی با انواع سبک ها مسلط باشد و متناسب با متراژ فضا و نوع فعالیت دفترکار به طراحی بپردازد. شرکت طراحی دکوراسیون آوگون با داشتن تیمی حرفه ای و متخصص، در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون اداری به کارفرمایان خود خدمات صفر تا صد ارائه می دهند. هدف اصلی این مجموعه ارائه طرح های با کیفیت و جلب رضایت کارفرمایان می باشد. شما می توانید با کارشناسان و طراحان گروه معماری آوگون تماس بگیرید. اطلاعات پروژه مانند متراژ، نوع فعالیت، خواسته ها و نیازها و همچنین زمان و بودجه ی خود را مطرح نمایید. طراحان و کاشناسان شرکت طراح دکوراسیون اداری آوگون متناسب با اطلاعات دریافتی، شما را راهنمایی خواهند کرد و در صورت توافق دو طرفه، طراحی پروژه ی شما آغاز خواهد شد.

شماره تماس دفتر

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

در ادامه خط معمار برخی از جدیدترین پروژه هایی که توسط گروه معماری آوگون طراحی و به اجرا رسیده را آماده ساخته و ارائه می دهد. شما با ملاحظه ی این پروژه ها می توانید کیفیت طرح و اجرا را از نزدیک مورد مطالعه و بررسی قرار دهید. با سبک کاری طراحان آشنا شده و توانمندی آن ها را در پروژه هایشان ارزیابی نمایید.

طراحی داخلی دفترکار پناه صنعت

طراحی داخلی دفترکار صادقی

طراحی داخلی دفترکار سعادت آباد

طراحی داخلی دفترکار یوسف آباد

همانطور که اشاره شد، نمونه های فوق برخی از جدیدترین پروژه های طراحی و اجرا شده توسط شرکت طراحی دکوراسیون آوگون می باشد. سایر نمونه ها را می توانید در وبسایت آوگون مشاهده نمایید که در ادامه لینک آن را برای دسترسی آسان قرار خواهیم داد.

Avgoon.org

انواع طراحی داخلی دفترکار

همه شما کمابیش با انواع سبک طراحی و دکوراسیون داخلی آشنای دارید. فضاهای اداری با توجه به نوع فعالیت، بودجه و سلیقه ی کارفرما با انواع سبک دکوراسیون داخلی قابل طراحی می باشد. برخی از پرطرفدار ترین سبک های طراحی داخلی در فضاهای اداری به شرح زیر می باشند.

دکوراسیون اداری کلاسیک

طراحی و دکوراسیون داخلی با سبک کلاسیک، حاصل ترکیب طراحی با سبک های داخلی یونانی و رومی است. دکوراسیون کلاسیک عمدتا با هماهنگی، تعادل و نظم کامل تعریف می شود. طراحی فضایی با حال و هوای کلاسیک بدان معناست که شما قصد دارید فضای مورد نظر را به دکوراسیون دوره روکوکو، ویکتوریایی و سایر سبک های موجود در این دوران نزدیک کنید. سبک دکوراسیون کلاسیک همچون سبک های دیگر دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است که همیشه به عنوان یک سبکی محبوب و مورد علاقه افراد در الویت قرار گرفته و هیچ گاه از مد خارج نمی شود.

دکوراسیون اداری مدرن

در یک کلام می توان گفت سبک کاربردی و محبوب در دکوراسیون اداری، سبک مدرن می باشد. سبک مدرن با داشتن ویژگی هایی مانند سادگی در طرح، حذف جزئیات اضافی و تقدم عملکرد، کاربرد رنگ های روشن و مبلمان ساده باعث شده این سبک نه تنها در در طراحی فضای کاری، بلکه در تمامی کاربری ها توجه طراحان و کارفرمایان را به خود جلب کند.

دکوراسیون اداری صنعتی

برخی از ویژگی های دکوراسیون اداری صنعتی به شرح زیر می باشد:

_ دیوارهایی با آجر اکسپوز

_ استفاده از چوب و فلز

_ ستون های فلزی، لوله کشی  تاسیسات در معرض

_ استفاده از اشیای قدیمی و غیر کاربردی

_ استفاده از پالت رنگی سرد و تاریک

_ کابرد اشیای چرمین

_ استفاده از لامپ های بزرگ

نمونه طراحی و اجرا دفترکار

در ادامه خط معمار مجموعه ای از انواع دکوراسیون اداری و دفترکار را برای شما کاربران آماده ساخته و ارائه خواهد داد. را به دیدن سایر تصاویر دعوت می نماید.

 

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 350

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *