بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس

بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس

بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس

مشخصات پروژه

معماری: استودیو Pitsou Kedem

موقعیت: اسرائیل، تل آویو

مساحت: ۵۱۱ مترمربع

سال: ۲۰۱۸

شرح پروژه از زبان معمار

آنچه در این بخش قصد پرداختن به آن را داریم، استفاده ی بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس می باشد. پیشرفت های تکنولوژیکی انقلاب صنعتی، اجازه استفاده از بلوک های ساختمانی بتنی و آهنی را فراهم آورده، ورود مدرنیسم را به عرصه مدرن به ارمغان می آورد که بدون تعادل بار استتاتیکی، شفافیت و تاریکی، جدایی بین فضای داخلی و خارجی را نشان می دهد. عملیت استفاده از بتن اکسپوز در پوشش بیرونی خانه، تعادل جذاب و چشمگیری را بین سیستم فضای باز و بسته در این پرژه ایجاد می کند و خانه را از طیف های مختلف نور خورشید بهره مند می سازد. این جریان های بتنی بر احساسات نیز تأکید می کند.

استفاده از بتن اکسپوز در فضای داخلی به عنوان یک ترکیب اصلی در ساخت و ساز مناسب نبود، اما در هماهنگی و یکپارچه سازی با متریال دیگری چون آهن و کف پوش چوبی در سراسر فضا به عنوان گزینه ای مناسب انتخاب شد. ورودی به سمت خانه در سطح رو به خیابان قرار داده شد که از طریق راهرویی که از یک طرف به دیوار متصل است و از سمت دیگر رو به فضای خیابان است،به سمت درب اصلی هدایت می کند. نمای بتن اکسپوز ساختمان همانند یک نقاشی آبستره می باشد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس بتن اکسپوز در طراحی نما و دیزاین داخلی منزل دوبلکس

پلان ها، دیاگرام سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 652

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *