بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی منزل

بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی منزل

بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی منزل

امروزه استفاده از بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی منزل رشد چشمگیری داشته است. ما شاهد این متریال در بسیاری از فضاهای مسکونی می باشیم. یکی از سوال هایی که برای کاربران پیش می آید این است که چگونه این متریال به یک عنصر اصلی در طراحی داخلی منازل تبدیل شده است؟ و دیگر اینکه چگونه بتن اکسپوز را در دیزاین خانه خود به کار ببریم؟ خط معمار در بخش های پیشین استفاده از رنگ های متفاوت را در طراحی داخلی مطرح کرد، اما در این بخش قصد دارد تا استفاده از بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی منزل را برای شما به اشتراک بگذارد.

یکی از کاربرد های عمده بتن اکسپوز در ایجاد دکوراسیون با سبک صنعتی می باشد. به طوری که می توانیم بگوییم بتن و طراحی داخلی با سبک صنعتی دو جزء جدا نشدنی هستند. انتخاب بتن اکسپوز برای پوشش کف سالن بهترین گزینه می باشد. این عنصر در طرح هایی با پلان باز به کارمی آید و در مقایسه با استفاده چوب که در دکوراسیون هایی با سبک روستیک معمول هست، مقرون به صرفه می باشد. اگر شما موافق با استفاده بتن در کف سالن نیستید، به کارگیری آن در دیواره ها گزینه مناسبی نیز می باشد.

یکی از مواردی که باعث شده تا بتن اکسپوز در طراحی داخلی منزل محبوبیت داشته باشد، نگهداری آسان آن می باشد. از دیگر موارد کاربردی بودن این عنصر افزودن بافت زیبا می باشد. علاوه بر این بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی می تواند به عنوان یک نقطه کانونی قرار گیرد. هر بخش از یک خانه نیازمند یک نقطه کانونی است. با توجه به این که بتن یک عنصر سنگینی است، زمانی که در دکوراسیون داخلی استفاده شود وزن بصری در آن فضا نیز ایجاد می کند. این بدان معناست که بلافاصله به فضا ماهیت زمینی می بخشد. شما می توانید با توجه به مواردی که گفته شد، این عنصر سرد و کاربردی را در فضای داخلی منزل خود به کار ببرید. اکنون در ادامه خط معمار پروژه را برای شما شرح خواهد داد که بتن اکسپوز به عنوان متریال اصلی در طراحی آن بوده است.

این آپارتمان مدرن و بزرگ بتنی واقع در شهر Taipei تایوان، توسط استودیو  Peny Hsieh طراحی شده است. چشم انداز آرام و ساکت در بالای خانه، ازدحام و شاوغی شهر را تقویت می کند. در این پروژه کنتراست شدیدی میان سکون و آرامش موجود در فضای خانه و شلوغی و همهمه موجود در شهر ایجاد شده که در عین حال با هم متحد نیز هستند. وجود تعادل زیبا میان سرعت و آهستگی، حرکت و سکون، آرامش و همهمه در زندگی ما، در واقع، حقیقیت سبک زندگی است.

 این پروژه دارای پلان باز مهلم از طبیعت می باشد.از ورودی، نما و سقف خطوط سه بعدی را گسترش می دهند، و منبع نور درون جاسازی شده، مانند جریان هایی که از درز جریان می یابند، گسترش می یابد. در سالن نشیمن طیف گسترده ای از خاکستری که به عنوان رنگ اصلی انتخاب شده، دیده می شود. آرک های موج دار در سقف موج می زند؛ فریم های دیوار پنجره و دیوارها مناظری ایجاد می کنند که در آن ارتباط بین فضای داخل و خارج شکل می گیرد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی منزل بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی منزل بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی منزل بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی منزل بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی منزل بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی منزل بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی منزل بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی منزل بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی منزل بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی منزل بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی منزل بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی منزل بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی منزل بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی منزل بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی منزل

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Homeadore

تعداد بازدید: 740

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *