بازسازی و طراحی داخلی آپارتمان مسکونی

بازسازی و طراحی داخلی آپارتمان مسکونی

بازسازی و طراحی داخلی آپارتمان مسکونی

این پروژه متعلق به خانه ای مشرف به خیابان پر درخت در تورین ایتالیا است. فضایی روشن برای بازسازی با گوش دادن و پخش موسیقی خوب، روان و دنج در فضاهایش. خط معمار در ادامه این مقاله به برررسی و شرح این فضا می پردازد.

پلان آپارتمان

آپارتمان با پلان مربع دارای توزیعی متشکل از یک راهروی ورودی بسیار بزرگ، یک اتاق خواب دو نفره، یک حمام باریک، یک آشپزخانه و یک اتاق نشیمن بزرگ مشرف به یک خیابان بزرگ پر درخت بود.

درخواست های مشتری:

  • بازنگری در توزیع داخلی آپارتمان به منظور دستیابی به حمام و اتاق خواب اضافی.
  • از اثاثیه ساخته شده برای ایجاد محیط های هماهنگ با فضاهای برنامه ریزی شده جدید استفاده شود.
  • ایجاد محیط های جذاب و گرم که پیوند روشنی بین فرهنگ غربی و شرقی ایجاد می کند.
  • تا حد امکان عناصر موجود در آپارتمان مانند کمد لباس ورودی بزرگ را بازیابی کنید.
  • از مواد غیر سمی، محلی و بادوام با منشأ “طبیعی” استفاده کنید.

زیبایی شناسی شرقی در طراحی داخلی

بازسازی این آپارتمان فرصت مناسبی برای تأمل در استفاده از مصالح سنتیاست که مانند همیشه به دلیل ویژگی‌ های زیبایی‌ شناختی و فیزیکی مورد توجه قرار می‌ گیرد و آنها را به کلیدی مدرن‌ تر در یک آپارتمان شهری تعبیر می‌ کند. توجه به جزئیات و مهارت صنعتگران بقیه کار را انجام داده است.

در این مورد، با توجه به اشتیاق مشتری به فرهنگ شرقی، سعی شده است عناصر و فضاهایی که گواه دو جهان است، گرد هم بیاوریم و جوهره آنها را ارتقا دهیم.

از نقطه نظر توزیع، چیدمان داخلی با ایجاد یک هسته مرکزی متشکل از دو حمام باریسنتریک، که یکی از آنها به اتاق خواب اصلی، یک آشپزخانه اوپن با میز کار و میز ناهار خوری درست در مقابل پنجره های بزرگ مشرف به درخت خدمت می کند، اصلاح شده است.

خیابان خط کشی شده اتاق نشیمن باز و قابل نفوذ به عنوان یک فیلتر اتصال بین ورودی آپارتمان، ناهار خوری و اتاق خواب پیکربندی شده است. قسمت کمد و رختشوی خانه در جلو اتاق قرار گرفته است. اتاقی که قبلا به عنوان آشپزخانه استفاده می شد به یک اتاق خواب تبدیل شده است.

دیوارهای جدید مرکزی از کاشی های سفالی ساخته شده اند، ماده صفر کیلومتر با تأثیر شناخت زیبایی قوی، که بافت آن به مشخصه خانه تبدیل می شود.

متریال های مورذ استفاده

کاشی‌ هایی که به‌ طور سنتی برای پوشاندن زیره‌ های زیر شیروانی استفاده می‌ شوند، در اینجا عناصر ساختاری پارتیشن‌ های خود نگهدارنده حمام، اتاق نشیمن و اتاق خواب اصلی را تشکیل می‌ دهند. عنصری که بر روی ملات آهک هیدرولیک گذاشته شده است، بافتی خشن و ظریف ایجاد می کند که به نوعی زیبایی نقص را تجلیل می کند. زاویه تابش نور طبیعی و مصنوعی به “زنده شدن” این سطح کمک می کند.

رنگ‌ های سفالی انتخاب گچ‌ های آهکی کوکیوپستو حمام‌ ها را هدایت می‌ کند که با کاردک اعمال می‌ شوند و بری سینک‌ ها و دوش‌ ها ضد آب می‌ شوند. رنگ‌ ها ترکیبی خاص از رنگ آهکی با یک ماده خنثی بر پایه کاناپولو هستند که رنگ‌ هایی از سفید تا سبز روشن ایجاد می‌ کنند که بسته به موقعیت ناظر تغییر می‌ کند.

اجزای دکوراسیون داخلی

یک قفسه بزرگ به صورت کتابخانه و دکور با رنگ سیاه طبیعی بر پایه آهک، کازئین، محافظت شده با مخلوطی از روغن ها، و همچنین دیوار آشپزخانه مجهز را در خود جای داده است. دو درب کشویی به سبک آسیایی تا حدی قفسه های پشت را می بندند.

این قطعه مبلمان عمدتاً به گونه ای طراحی شده است که باز باشد و به عنوان نقطه مقابل کمد لباس بزرگ موجود در ورودی عمل می کند که بدون تغییر در آپارتمان باقی مانده است، همانطور که کف مرمر سفید Botticino که از معادن برشیا آمده بود و در صنعت ساخت و ساز ایتالیا در دهه هفتاد از مواد بسیار محبوب بوده است.

بقیه طبقات با کاشی‌ های بلوط‌ های روغنی صنعتی جایگزین می‌ شوند، به استثنای حمام‌ هایی که ملات‌ های آهک، روغن‌ کاری و مو مکاری در آن انتخاب می‌ شود.

تصاویر پروژه

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه بازسازی و طراحی داخلی آپارتمان مسکونی دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری اوگون

منبع: archilovers

تعداد بازدید: 306

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *