ایده های طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک

طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک

ایده هایی برای طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک

یکی از سبک هایی محبوب در طراحی آشپزخانه ، سبک مدرن است. البته باید در نظر داشت طراحی آشپزخانه جزئی از یک کل است و از دیزاین کلی فضای مسکونی پیروی می کند. ما در این بخش تصمیم گرفته ایم به طور مفصل به بررسی طراحی آشپزخانه هایی مدرن با تم تاریک بپردازیم. آشپزخانه هایی که امروزه توسط طراحان و معماران طراحی می گردد، فضاهایی با تم روشن و سفید هستند. از این رو به سراغ فضاهایی رفته ایم که کمی تاریک تر هستند. این رنگ تیره نیز، به واسطه انتخاب متریال با رنگ تیره است.

در گذشته نیز یک بار این موضوع یعنی تم تیره برای آشپزخانه را مورد بررسی قرار داده ایم و نمونه هایی ارائه شده است که از طریق لینک زیر می توانید نمونه های بخش قبل را نیز مشاهده نمایید:

ایده هایی برای دکوراسیون آشپزخانه با رنگ تیره

واما نمونه های این بخش، قطعا نظر شما را جلب خواهد نمود. بیش از ۴۰ آشپزخانه با متریال های متفاوت برای کابینت، آیلند، صفحه کابینت ، فضای بین کابینتی. این تنوع طرح و متریال و رنگ و همینطور مبلمان، می تواند در طراحی به کمک شما بیاید. با خط معمار همراه باشید.

طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک طراحی آشپزخانه مدرن و تاریک

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 2,209

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *