ایده طراحی اتاق خواب: شلف های نور مخفی

طراحی داخلی اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب

ایده طراحی اتاق خواب: شلف های نور مخفی

همه ما به خوبی می دانیم اتاق خواب، یکی از مهم ترین قسمت های هر منزل مسکونی است و طراحی و دکوراسیون اتاق خواب، بسیار مهم خواهد بود. اگر در گذشته همراه خط معمار بود باشید، می دانید که نمونه های بی شماری از طراحی اتاق را در خط معمار ارائه نموده ایم که با طرح ها، سبک ها و متریال های متنوعی کار شده اند. اگر تمایل به مشاهده ی این نمونه ها و ایده ها دارید، پیشنهاد می کنیم لینک زیر را بررسی نمایید:

طراحی و دکوراسیون اتاق خواب

 و اما در این بخش قصد داریم سری به یک اتاق خواب مدرن بزنیم و نه طراحی اتاق خواب، بلکه یک ایده ی خلاقانه در این اتاق خواب را مورد بررسی قرار دهیم. این اتاق خواب در یکی از هتل های شهر بارسلونا واقع در کشور اسپانیا قرار دارد و دیزاین آن توسط استدیو معماری Jaime Beirestain Studio صورت گرفته است.

در این طراحی، پیرامون سرویس خواب، شلف هایی چوبی تعبیه شده است که جای میز توالت و … را گرفته اند و نه تنها عملکرد را حل کرده اند بلکه جنبه دکوراتیو نیز دارند و در نهایت این شلف ها با نور مخفی پوشش داده شده اند. برای مشاهده این تصویر یا خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,744

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *