ایده جذاب و خلاقانه در ترکیب خانه و فضای اداری

بتن اکسپوز در طراحی داخلی

ایده جذاب و خلاقانه در ترکیب خانه و فضای اداری

هنگامی که یک شخص راجع به محل کارش می اندیشد، به ندرت پیش می آید که تصوری از راحتی و آسایشی را که درمنزل خود دارد را بدست آورد. طراحی دفتر TKSTYLE در چین، نمونه ی فوق العاده از افزودن فضای مسکونی به محیط  کار می باشد و هدف آن ها  افزایش بازدهی تولید و آرامش بیش تر در محیط کار بود. طراحی پروژه توسط استودیو JACKY.W انجام شده است و می تواند الهام بخش برای برای فضای داخلی آپارتمان ها وفضاهای اداری باشد. این پروژه به مساحت ۷۰۰ مترمربع، نمونه ای از طراحی فضا با پلان باز و عملکرد چند منظوره در سال ۲۰۱۸ می باشد. فضاها در سراسر بخش های داخلی به طور خاص برای نشیمن، فکر کردن و حتی برای ورزش کردن طراحی شده اند. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، عمده متریال به کار رفته در فضای داخلی بتن اکسپوز می باشد. کاربرد این متریال در کنار تنالیته های مختلف خاکستری فضایی سرد را ایجاد کرده است. طراح در مقابل این فضای سرد از بافت نرم چرم، خز های مجلل، و بالش های رنگی را به کار برده است. استفاده از سنگ مرمر در کف سالن، نور تابیده شده از پنجره را به فضای داخلی منعکس می کند. رنگ سفید دیواره ها نیز باعث می شود که فضا بازتر و روشن تر به نظر برسد.
در پلان همکف، فضای کاربردی مانند پذیرش، سالن ورزش وکنفرانس و تمام چیز هایی که برای فضای اداری نیاز است، قرار دارد و در پلان بعدی نیز سالن استراحت، مطالعه و سرویس بهداشتی و سایر بخش هایی که متعلق به خانه است قرار دارد. طراحان در این مجموعه توانستند مفهوم مشترک کار و زندگی را با یکپارچه ساختن فضای خانه و محیط کار به طور هماهنگ، بیان کنند.
در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلیبتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلی بتن اکسپوز در طراحی داخلیپلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: homedesigning

تعداد بازدید: 936

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *