آپارتمان مدرن روستیک ، تلفیقی از رنگ سفید و متریال چوب

آپارتمان مدرن روستیک ، طراحی آپارتمان مدرن

آپارتمان مدرن روستیک، تلفیقی از رنگ سفید و متریال چوب

در این مطلب قصد داریم نگاهی به آپارتمانی بیاندازیم که بر اساس تلفیق سبک های مدرن و روستیک طراحی شده است. لازم به ذکر است تصاویر ارائه شده از این آپارتمان مسکونی، رندرهای پروژه هستند و تصاویر مربوط به اجرا نمی باشند. این طراحی توسط Elena Vasylieva صورت گرفته است.

اگر به خطوط مورد استفاده در طراحی این آپارتمان نگاهی بیاندازید، خواهید دید که طراح از خطوط صاف در کار خود بهره گرفته است. استفاده از خطوط مستقیم یکی از نکات پایه ای در سبک طراحی داخلی مدرن است. از سوی دیگر، متریال های انتخاب شده برای این آپارتمان، همگی هماهنگ با این سبک انتخاب گردیده اند.

در طرف مقابل، طراح برای مبلمان های مختلف مورد استفاده در فضا، به سراغ  متریال چوب رفته است. وقتی از چوب در فضا استفاده می گردد، چند نکته بر این موضوع مترتب است که به بررسی مختصر این نکات خواهیم پرداخت. اولین و مهم ترین نکته اینکه چوب یک متریال زنده و گرم است. وقتی در فضایی از متریال چوب استفاده می شود، گرما و انرژی در فضا افزایش می یابد. وقتی از رنگ های خنثی در یک فضا استفاده می کنیم، برای ایجاد بالانس انرژی و رنگ، باید از متریال ها و یا رنگ های گرم در فضا بهره گرفت. چوب می تواند یک پاسخ مناسب به این نیاز باشد.

نکته دوم دو پهلو بودن چوب است. دو پهلو از این نظر که وقتی شما از چوب در یک فضا نیز فضای مسکونی استفاده می کنید، اگر چوب را با رنگ های نزدیک به رنگ طلایی و به شکل لوکس مورد استفاده قرار دهید، می توانید فضا را به سمت حس و حال لوکس ببرید و اگر چوب را با رنگ های طبیعی آن مورد استفاده قرار دهید و نحوه استفاده از آن ساده و بدور از هر گونه تجمل باشد، فضا به سمت سبک روستیک خواهد رفت. در مجموع فارغ از رنگ، چوب می تواند در هر دو چهره ظاهر گردد و این به سبک و مدل مورد نظر طراح بستگی دارد. در این پروژه، طراح چوب را به شکل طبیعی و برای رسیدن به یک مبلمان روستیک گونه مورد استفاده قرار داده است.

با توجه به بکارگیری سرامیک و رنگ خاکستری برای کف و دیوار این آپارتمان، فضا کمی روی به انرژی سرد خواهد گذاشت. از این رو طراح در بخش های مختلف و بویژه دکوراسیون و مبلمان، به شکل های مختلف و بطور محدود، به سراغ رنگ های گرم رفته است تا تعادل انرژی را در محیط برقرار سازد و آن را تبدیل به یک فضای گرم و دوست داشتنی نماید.

در ادامه دعوت می کنیم با تصاویر این آپارتمان مدرن روستیک با خط معمار همراه باشید. اگر در حال طراحی آپارتمان مسکونی هستیدف به طور حتم ایده های ارائه شده توسط طراح این پروژه، می توانند مفید واقع شوند.

آپارتمان مدرن روستیک ، طراحی آپارتمان مدرنآپارتمان مدرن روستیک ، طراحی آپارتمان مدرنآپارتمان مدرن روستیک ، طراحی آپارتمان مدرنآپارتمان مدرن روستیک ، طراحی آپارتمان مدرنآپارتمان مدرن روستیک ، طراحی آپارتمان مدرنآپارتمان مدرن روستیک ، طراحی آپارتمان مدرن

آپارتمان مدرن روستیک ، طراحی آپارتمان مدرن آپارتمان مدرن روستیک ، طراحی آپارتمان مدرن آپارتمان مدرن روستیک ، طراحی آپارتمان مدرن آپارتمان مدرن روستیک ، طراحی آپارتمان مدرن آپارتمان مدرن روستیک ، طراحی آپارتمان مدرن آپارتمان مدرن روستیک ، طراحی آپارتمان مدرن آپارتمان مدرن روستیک ، طراحی آپارتمان مدرن آپارتمان مدرن روستیک ، طراحی آپارتمان مدرن آپارتمان مدرن روستیک ، طراحی آپارتمان مدرن

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Behance

تعداد بازدید: 504

۱ دیدگاه

  1. حمید شهابی گفت:

    تلفیق سبک مدرن و روستیک یک ترکیب متناقض اما جذاباست که طرفداران بسیاری هم دارد. از مطلب خوبتون استفاده کردم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *