وقتی معماران دفتر خود را طراحی میکنند! احمد قدسی منش (دفتر معماری شار)

طراحی داخلی دفتر کار، بازسازی دفتر کار

وقتی معماران دفتر خود را طراحی میکنند! احمد قدسی منش (دفتر معماری شار)

دفتر کار هر معمار به منزله ویترین کار اوست. شاید یک معماری پروژه های بسیاری در سطح شهر و کشور انجام داده باشد و نیازی به پرزنت خود به کارفرما نداشته باشد اما باید توجه داشت که دفتر کار معمار، از اهمیت بالاتری نسبت به تمام پروژه های وی برخوردار است. در پروژه هایی که یک معمار انجام می دهد عوامل زیادی از جمله نقطه نظرات کارفرما یا کارفرمایان، قوانین شهرداری، شرایط محیطی، اقلیم و موارد بسیاری دیگری از این دست وجود دارند. شاید دفتر کار یک معماری تنها جایی باشد که خود معماری، کارفرمای خود است. بسیاری از محدودیت ها برداشته می شوند اما باز محدودیت هایی وجود خواهند داشت. (مانند عدم توانایی تغییر پلان و مشکلات بودجه ای …).

اما هدف از تمامی این سخنان این است که بگوئیم دفتر یک معمار، کاراکتر، سبک مورد علاقه، شخصیت و برند هر معمار را به کارفرما نمایش می دهد و از این حیث می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.

تصمیم گرفته ایم در خط معمار، به سراغ دفاتر معماران هم برویم. البته از نوع ایرانی. و دفاتر معماران ایرانی را نیز به نمایش بگذاریم. طراحی دفتر کار یک معمار، به طور قطع می تواند برای معماران جوان تر و سایر همکاران جالب باشد. بنابراین از شما به عنوان یک معمار درخواست می کنیم تصاویر مناسب انتشار دفتر کارتان ا جهت انتشار، به خط معمار ارسال کنید. (archline.ir@gmail.com)

در اولین بخش از این داستان طولانی، به سراغ دفتر احمد قدسی منش با نام دفتر معماری شار رفته ایم. احمد قدسی منش، معمار شیرازی و خوش نامی است که پیش تر پروژه های از وی در خط معمار منتشر شده است:

احمد قدسی منش

به طور حتم ما این اجازه را به خود نمی دهیم که در مورد طراحی این دفتر سخن بگوئیم. بنابراین دعوت می کنیم خود به تماشای تصاویر دفتر کار احمد قدسی منش بنشینید. تصاویر پیش از بازسازی نیز روی وب سایت شار موجود هستند که می توانید به آنها نیز نگاهی بیاندازید.

برای مشاهده تصاویر با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی دفتر کار، بازسازی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار، بازسازی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار، بازسازی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار، بازسازی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار، بازسازی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار، بازسازی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار، بازسازی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار، بازسازی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار، بازسازی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار، بازسازی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار، بازسازی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار، بازسازی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار، بازسازی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار، بازسازی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار، بازسازی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار، بازسازی دفتر کار

تحریریه خط معمار

منبع: وب سایت دفتر معماری شار

تعداد بازدید: 3,417

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *