طراحی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی، بخش ۱

دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی

دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی، بخش ۱ –

بارها در وب سایت خط معمار، در مورد سبک اسکاندیناویایی و طراحی داخلی به این سبک مطلب نوشته ایم و به بررسی فضاهای مختلف پرداخته ایم. در این بخش نیز قصد داریم نمونه هایی از اتاق های نشیمن که بر اساس این سبک دیزاین و دکوراسیون شده اند، را ارائه کنیم.

سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی به مینیمال بودن معروف است. در این سبک تمام اشیا را ساده و در عین حال با کارایی و عملکرد بالا انتخاب می کنند. استفاده از خطوط ترد و شکننده، راحتی، زیبایی و وضوح از دیگر ویژگی های سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی می باشد. سبک اسکاندیناوی از سال ۱۹۵۰ از دانمارک، نروژ، سوئد و فنلاند آغاز شد. این جنبش معماری بر اساس مینیمالیسم و سادگی شکل گرفت. این سبک بیشتر بر عملکرد تأکید دارد تا مدرن بودن و معاصر بودن صرف.

با این مقدمه درباره سبک اسکاندیناوی، دعوت می کنیم بخش اول اتاق های نشیمن بر اساس این سبک طراحی را مشاهده و بررسی نمایید.

دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 981

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *