نگاهی به نمونه های ساخت ویلای کوچک در سال ۲۰۱۹

ساخت ویلای کوچک

نگاهی به نمونه های ساخت ویلای کوچک در سال ۲۰۱۹

در بخش هایی که گذشت خط معمار به طراحی ویلا و معماری ساختمان مسکونی پرداخت. اما آن چه در این بخش قصد پرداختن به آن را دارد، ارائه نمونه های ساخت ویلای کوچک در سال ۲۰۱۹ می باشد. ویلاهای مسکونی بسته به موقعیت و سلیقه افراد در سایزهای مختلف بنا می شوند. همچنین طراحی ویلاها میتواند به گونه و سبک های مختلفی صورت پذیرد. تمامی این ها بسته به ذوق و سلیقه و ترجیح افراد دارد. از آن جا که افراد در طول هفته در گیر مسائل کاری و دغدغه های روزانه هستند، ترجیح می دهند که در آخر هفته و در روزهای تعطیل، زمان خود را دور از زندگی پر مشغله شهری بگذرانند. بدین ترتیب ویلا ها بیش تر برای این منظور طراحی می شوند. فضایی برای بدست آوردن آرامش و فراموش مشکلات و دغدغه ها. در فضای بیرونی ویلا ها شما می توانید یک باغچه با توجه به فضایی که در اختیار دارید طراحی کنید و در آن انواع گیاهان و درختان را بکارید و در فصل تابستان از منظره طبیعی بیرون ویلای خود لذت ببرید.

فضای داخلی ویلاهای مسکونی باید دنج، گرم و صمیمی باشد. همانند فضای داخلی آپارتمان ها، در خانه های ویلایی نیز باید مناطق خاصی وجود داشته باشد. معمولا ویلاها به دو بخش فضای مسکونی و حیاط تقسیم می شوند. طراحان معمولا توصیه می کنند که برای این فضاها ایوان نیز در نظر داشته باشند. زیرا این گونه خانه ها که جنبه سرگرمی و ارامش دارند، بایستی جوی آرام نیز داشته باشند. به عنوان مثال سالن نشیمن در این گونه فضاها باید به گونه ای طراحی شوند که توجه افراد را در نگاه اول به خود جلب کند. در طراحی ویلاهای مسکونی طراحان معمولا از سبک های ساده استفاده می کنند و کارکردگرایی و حفظ طبیعت موجود برای آن ها در درجه اول اهمیت قرار می گیرد.

در ادامه خط معمار نمونه هایی از ساخت ویلای کوچک را برای شما آماده کرده و ارائه خواهد داد، با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک ساخت ویلای کوچک

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 15,065

2 دیدگاه‌

  1. هادی گفت:

    سلام و خسته نباشی
    درودبرشما خداقوت

  2. سیاوش گفت:

    سلام وقت بخیر بسیار زیبا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *