نگاهی به طراحی داخلی سه آپارتمان زیر ۵۰ متر به همراه پلان، بخش ۳

طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک

نگاهی به طراحی داخلی سه آپارتمان زیر ۵۰ متر به همراه پلان، بخش ۳ –

امروزه در شهرهای بزرگ کشور، آپارتمان های متراژ کم، بسیار زیاد هستند و به عبارت دیگر بخش عمده ای از جمعیت شهر نشین در شهرهای بزرگ ساکن آپارتمان های با متراژ زیر ۱۰۰ مترمربع هستند و تعداد بسیاری نیز ساکن آپارتمان های با متراژ حدود ۵۰ متر.

با توجه به پرطرفدار بودن این مقوله، در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی سه آپارتمان بیاندازیم که متراژی در حدود ۵۰ مترمربع دارند. این سه آپارتمان در سه بخش مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در انتهای هر قسمت نیز پلان آپارتمان مربوطه قرار داده خواهد شد. اگر آپارتمان شما نیز زیر ۵۰ مترمربع مساحت دارد و قصد داریم آن را طراحی مجدد کنید و یا چنانچه طراحی هستید که در حال طراحی یک آپارتمان با متراژ کم هستید و به دنبال ایده در این رابطه اید، پیشنهاد می کنیم این بخش را حتما مشاهده و بررسی کنید.

در این قسمت به بررسی آپارتمان سوم خواهیم پرداخت. از طریق لینک های زیر نیز می توانید، آپارتمان های اول و دوم را بررسی نمایید:

نگاهی به طراحی داخلی سه آپارتمان زیر ۵۰ متر به همراه پلان، بخش ۱

نگاهی به طراحی داخلی سه آپارتمان زیر ۵۰ متر به همراه پلان، بخش ۲

طراحی داخلی منزل سوم:

آپارتمان سوم توسط گروه معماری روسی Int2 Architecture دیزاین شده است و در شهر مسکو قرار گرفته است. این آپارتمان تنها ۴۰ مترمربع مساحت دارد و پلان آن در انتها وجود دارد که می توانید آن را مشاهده و بررسی نمایید. این آپارتمان فضای نسبتا تاریکی دارد و دو رنگ خاکستری (بصورت مونوکرومیک) و قهوه ای چوب رنگ های اصلی آن هستند. فضای تاریک این آپارتمان با توجه به نورگیر خوبی که در فضای نشیمن وجود دارد، توجیه پذیر است. در فضای محدود ۴۰ متری خلق یک فضای تاریک شاید توجیه پذیر نباشد اما این نورگیر دست طراح را در استفاده از متریال هایی نظیر بتن اکسپوز که تیره رنگ هستند، باز گذاشته است. در ادامه می توانید تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک پلان آپارتمان 40 متری

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 1,186

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *