طراحی و معماری ساختمان مسکونی ۴ طبقه، آلمان

معماری ساختمان مسکونی 4 طبقه

طراحی و معماری ساختمان مسکونی ۴ طبقه، آلمان

معماری : استودیو معماری Lin Architects Urbanists

موقعیت: آلمان، برمن

متراژ: ۸۰۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۷

شهر برمن در آلمان، نظیر سایر شهرهای این کشور، با درخواست بسیار زیاد برای مسکن ارزان قیمت روبرو است. بر این اساس در سال ۲۰۱۱ در این شهر، ۴۵ هزار دستگاه واحد مسکونی توسط سازمان خدمات شهری برمن آماده و در اختیار متقاضیان قرار گرفت. این واحد های مسکونی همانطور که در تصاویر زیر مشخص هستند، بصورت بلوک های همشکل و همگن طراحی و ساخته شده اند و همگی ۴ طبقه هستند.

در میان بلوک های هم شکل، فضای سبزی احداث شده است تا سرانه فضای سبز در این مناطق حفظ گردد. ساختمان مسکونی مورد نظر ما، در فضای سبز بین بلوک ها قرار گرفته است. حجم ساختمان یک مکعب کامل است. در واقع این ساختمان مسکونی، یک مکعب در دل بلوک های ساختمانی متحدالشکل است. در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به تصاویر نمای چهار طرف این ساختمان و فضاهای داخلی آن بیاندازید.

معماری ساختمان مسکونی 4 طبقه

معماری ساختمان مسکونی 4 طبقه معماری ساختمان مسکونی 4 طبقه معماری ساختمان مسکونی 4 طبقه معماری ساختمان مسکونی 4 طبقه معماری ساختمان مسکونی 4 طبقه معماری ساختمان مسکونی 4 طبقه معماری ساختمان مسکونی 4 طبقه معماری ساختمان مسکونی 4 طبقه معماری ساختمان مسکونی 4 طبقه معماری ساختمان مسکونی 4 طبقه

پلان، دیاگرام، سکشن و ..

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,584

۱ دیدگاه

  1. بهزاد گفت:

    باسلام…من درآستانه مهاجرت به آلمان هستم…لیسانس عمران دارم و میخام بدونم نرم‌افزارهایی که در آلمان برای طراحی سازه و نما استفاده میشه مثل ایران از safe&Etabs / 3Dmax/ Revit استفاده میشه یا خیر؟ و اگر متفاوته چیا هستن؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *