طراحی ویترین و دکور مغازه های برند، برند TopShop

طراحی ویترین،طراحی دکور مغازه،دکوراسیون مغازه پوشاک

طراحی ویترین و دکور مغازه های برند

طراحی داخلی فروشگاه و همچنین ویترین و دکور فروشگاه در جذب مشتری بسیار موثر است. در واقع برای جذب مشتری، دکور و ویترین مغازه است که مطرح است. البته علاوه بر برند! قرار دادن چیزی که مشتری می خواهد ببینید در پیش چشم وی، یک حرکت موثر در جذب مشتری به حساب می آید. همچنین، داشتن یک دکور منحصر بفرد که برای مشتری جذاب به نظر برسد و وی را جلب تماشا نماید. این طراحی داخلی مغازه، طراحی ویترین و دکور چیزی است که توسط تیم های طراحی و معماری داخلی اتفاق می افتد و خط معمار این آمادگی را دارد که در برای این کار در خدمت شما باشد.

در این بخش قصد داریم نگاهی به ویترین مغازه پوشاک زنانه برند TopShop در انگلستان و شهر لندن بیاندازیم. طراحی دکور و ویترین توسط گروه معماری CCLR صورت گرفته است. این ویترین با استفاده از 5000 نقطه ی رنگی درست شده است.

طراحی ویترین،طراحی دکور مغازه،دکوراسیون مغازه پوشاک

طراحی ویترین،طراحی دکور مغازه،دکوراسیون مغازه پوشاک

در همین رابطه می توانید نگاهی به این لینک ها بیاندازید:

طراحی دکور و ویتزین مغازه پوشاک برند motivi در ایتالیا

ویترین مغازه ها و دکوراسیون برندهای معروف

دکور مغازه های برندهای مشهور پوشاک، کیف و کفش

طراحی ویترین،طراحی دکور مغازه،دکوراسیون مغازه پوشاک

طراحی ویترین،طراحی دکور مغازه،دکوراسیون مغازه پوشاک

طراحی ویترین،طراحی دکور مغازه،دکوراسیون مغازه پوشاک

طراحی ویترین،طراحی دکور مغازه،دکوراسیون مغازه پوشاک

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,651

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *