طراحی داخلی کافی شاپ مدرن و استفاده از اشکال هندسی

طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافه مدرن،دکوراسیون کافی شاپ

طراحی داخلی کافی شاپ مدرن و استفاده از اشکال هندسی –

کافی شاپی که در این قسمت قصد داریم به طراحی داخلی آن بپردازیم، توسط گروه معماری استرالیایی Biasol: Design Studio دیزاین شده است و در شهر مبلورن واقع شده است.

نکته ی شاخص در طراحی کافی شاپ Little Hugh استفاده از اشکال هندسی و خطوط منقطع روی سقف و دیوار کافه است که به هم برخورد و یکدیگر را قطع می کنند. این برخورد خطوط و اشکال هندسی، به نحوی با چشم بیننده بازی می کنند که گویی سقف و دیوار کافه از تکه های جدا از هم که در کنار یکدیگر چیده شده اند، درست شده است.

در طراحی کافه از دو رنگ سفید و آبی بهره برده شده است. استفاده از رنگ آبی به صورتی است که گویی فضای نشستن را از بقیه ی قسمت ها، جدا نموده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر فضای این کافه را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافه مدرن،دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافه مدرن،دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافه مدرن،دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافه مدرن،دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافه مدرن،دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافه مدرن،دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافه مدرن،دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافه مدرن،دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافه مدرن،دکوراسیون کافی شاپ

تحریریه خط معمار

منبع: http://ArchLine.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 1,777

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *