طراحی داخلی منزل ویلایی مدرن ، چوب گرم، سنگ سرد

طراحی داخلی منزل،طراحی ویلای مدرن

طراحی داخلی منزل ویلایی مدرن ، چوب گرم، سنگ سرد

در انتخاب عنوان این مطلب سعی نمودیم تا به اختصار آنچه در طراحی داخلی ویلا ی مورد بررسی در این بخش اتفاق افتاده است را منتقل کنیم. تمامی نکاتی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود، پیرامون این سه عنصر خواهند چرخید: سبک مدرن، استفاده از چوب و سنگ.

این ویلا، یک طبقه است. معماری داخلی توسط استودیو Bogdanova Bureau صورت گرفته است. معمار برای این فضای مسکونی از سبک طراحی مدرن بهره گرفته است. وِیژگی های این سبک، از خطوط مستقیم در طراحی گرفته تا انتخاب متریال، رنگ، لایتینگ و … را در تصاویر می توان مشاهده نمود.

بر اساس اظهارات طراح، دو متریال شاخص انتخاب شده (در کنار متریال های عمومی) سنگ مرمر و چوب هستند. سنگ مرمر برای ایجاد یک شخصیت لوکس انتخاب شده است و در قسمت های منتخب نظیر آشپزخانه و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته است. برای مقابله با سردی سنگ و همینطور گرما بخشیدن به کل فضا، چوب طبیعی به عنوان یکی از متریال های کلیدی در بخش های بسیار زیادی از فضا از جمله کف و دیوار و در بخش هایی دیگر بصورت عنصر دکوراتیو، مورد بهره برداری قرار گرفته است.

در ادامه سخن کوتاه و دعوت می کنیم تصاویر این ویلای مدرن را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی منزل،طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی منزل،طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی منزل،طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی منزل،طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی منزل،طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی منزل،طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی منزل،طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی منزل،طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی منزل،طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی منزل،طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی منزل،طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی منزل،طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی منزل،طراحی ویلای مدرن

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 877

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *