طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن، زیر ۵۰ متر + پلان، بخش اول

طراحی داخلی منزل مسکونی 50 متر


طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن، زیر ۵۰ متر + پلان، بخش اول

همانطور که پیش تر بارها در خط معمار به موضوع دیزاین در فضاهای کوچک پرداخته ایم، در این بخش نیز قصد داریم به بررسی ۳ منزل مسکونی با متراژ کمتر از ۵۰ متر بپردازیم. در گذشته  متذکر شده ایم که طراحی در این فضاها نیاز به خلاقیت طراح دارد و توانایی های وی را به چالش خواهد کشید. حل کردن پلان یک فضای بسیار کوچک و جانمایی کردن تمامی فضاها در پلان، کار دشواری است و نیاز به تجربه دارد. یکی از راه های کسب تجربه هم، دیدن کار و پروژه های دیگران و پلان های حل شده توسط دیگران است. رسالت ما در خط معمار، آشنایی شما با این پروژه ها و افزودن به تجربه ی شماست.

قصد داریم در سه بخش، شما را با سه آپارتمان با متراژ زیر ۵۰ متر آشنا کنیم. آپارتمانی هایی که بر اساس سبک مدرن و بسیار تمیز دیزاین شده اند. نکته ی مثبت وجود پلان این آپارتمان ها در انتهای هر بخش است که می توانید آنهارا دانلود و بررسی نمایید. و اما در این مطلب آپارتمان اول:

این آپارتمان توسط The Goort طراحی داخلی شده است. یک کار زیبا و کم عیب و نقص. متریال شناسی بسیار مناسب. استفاده ی مناسب از رنگ ها و برقراری تعادل رنگ و انرژی در فضا به همراه استفاده از برخی رنگ های شاخص و خاص به عنوان فوکال پوینت در فضا. به عنوان یک رنگ شاخص در فضا، می توانید شیشه رنگی به رنگ آبی فیروزه ای کار شده در فضای بین کابینت در آشپزخانه اشاره نمود.

یکی دیگر از خلاقیت ها در این آپارتمان، در فضای نشیمن و ترکیب این فضا است. Home Office، پرده ی نمایش و دکور نشیمن، همه در یک قسمت قرار گرفته اند که در موقع نیاز جایگزین یکدیگر خواهند شد و این نکته را در تصویر بالا و دو تصویر پایین می توانید ببینید. در انتها نیز همانطور که ذکر شد، پلان ها قرار داده شده است.

طراحی داخلی منزل مسکونی 50 متر طراحی داخلی منزل مسکونی 50 متر طراحی داخلی منزل مسکونی 50 متر طراحی داخلی منزل مسکونی 50 متر طراحی داخلی منزل مسکونی 50 متر طراحی داخلی منزل مسکونی 50 متر

پلان ها (برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.)

پلان منزل مسکونی 50 متر پلان منزل مسکونی 50 متر پلان منزل مسکونی 50 متر

 

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 2,136

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *