طراحی داخلی فروشگاه کفش Hills Avenue، خلاقیت در طراحی

طراحی داخلی فروشگاه کفش، طراحی مغازه کفش فروشی، ویترین فروشگاه کفش

طراحی داخلی فروشگاه کفش Hills Avenue، خلاقیت در طراحی

خلاقیت در طراحی، همواره رویکرد ما در انتخاب پروژه بوده است. هدف ما از این کار، ارائه و نمایش خلاقیت به کاربران و معمارانی است که به دنبال ایده برای طراحی هستند. در این بخش نیز قصد داریم به سراغ یک فروشگاه کفش برویم که برای ویترین آن طراح، طرح خلاقانه ای خلق نموده است.

این فروشگاه کفش Hills Avenue نام دارد و شعبه ی مرکزی برندی با همین نام در شهر توکیو، پایتخت کشور ژاپن است. فروشگاه دو طبقه دارد و مجموع دو طبقه، ۳۰۰ متر مربع مساحت دارد. معماری داخلی این فروشگاه توسط معمار ژاپنی  Tokujin Yoshioka انجام شده است.

تیم طراحی در مورد طراحی این پروژه این طور اظهار می کند که چه روز باشد و چه شب، طراحی ویترین های این فروشگاه عابرین را تحت تاثیر قرار خواهد داد. ویترین های این فروشگاه به شکلی اجرا شده اند که گویی کفش ها روی هوا شناورند و یا اینکه روی هوا گام بر می دارند. برای نمای فروشگاه از شیشه های کف تا سقف یک تکه استفاده شده است.

طراحی داخلی فروشگاه نیز مینیمال است و تلاش بر این بوده است که طراحی ویترین و دکور به همراه محصولات فروشگاه، بیشتر خود نمایی کنند. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فروشگاه را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی فروشگاه کفش، طراحی مغازه کفش فروشی، ویترین فروشگاه کفش طراحی داخلی فروشگاه کفش، طراحی مغازه کفش فروشی، ویترین فروشگاه کفش طراحی داخلی فروشگاه کفش، طراحی مغازه کفش فروشی، ویترین فروشگاه کفش طراحی داخلی فروشگاه کفش، طراحی مغازه کفش فروشی، ویترین فروشگاه کفش طراحی داخلی فروشگاه کفش، طراحی مغازه کفش فروشی، ویترین فروشگاه کفش طراحی داخلی فروشگاه کفش، طراحی مغازه کفش فروشی، ویترین فروشگاه کفش

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,168

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *