طراحی داخلی فروشگاه و نمایشگاه دو برند رنگ و مبلمان

طراحی داخلی شوروم، طراحی داخلی نمایشگاه،دکوراسیون شوروم،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان

طراحی داخلی فروشگاه و نمایشگاه دو برند رنگ و مبلمان

معماری: گروه BLOCO Arquitetos

موقعیت: برزیل، برازیلیا

متراژ: ۱۸۹ مترمربع

سال: ۲۰۱۷

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی یک شوروم و فروشگاه در برازیلیا، پایتخت برزیل بیاندازیم. نمایشگاه و فروشگاهی خاص و متفاوت که در پارکینگ یک مجتمع تجاری قرار گرفته است.

در فضای پارکینگ که عمتا با متریال بتن کار شده است، چگونه می توان یک شوروم را طراحی نمود؟ آن هم نمایشگاهی برای عرضه محصولات دکوراسیون مبلمان و رنگ!

قطعا استفاده از رنگ در یک فضای بی رنگ، بسیار قابل توجه خواهد بود و سبب دیده شدن خواهد شد. کاری که گروه معماری در این شوروم و فروشگاه انجام داده است. همانطور که اشاره شد، این شوروم مربوط به یک برند رنگ و یک برند مبلمان های خاص برزیلی است.

اتفاقی که برای ترکیب شوروم دو برند حوزه معماری و دکوراسیون افتاده است، طراحی فضاهای مختلف و مشخص کردن آنها با رنگ و استفاده از مبلمان برند مشخص شده در این فضاهاست.

در ادامه دعوت می کنیم به طراحی این شوروم و همچنین فروشگاه نگاهی بیاندازید.

طراحی داخلی شوروم، طراحی داخلی نمایشگاه،دکوراسیون شوروم،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان طراحی داخلی شوروم، طراحی داخلی نمایشگاه،دکوراسیون شوروم،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان طراحی داخلی شوروم، طراحی داخلی نمایشگاه،دکوراسیون شوروم،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان طراحی داخلی شوروم، طراحی داخلی نمایشگاه،دکوراسیون شوروم،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان طراحی داخلی شوروم، طراحی داخلی نمایشگاه،دکوراسیون شوروم،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان طراحی داخلی شوروم، طراحی داخلی نمایشگاه،دکوراسیون شوروم،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان طراحی داخلی شوروم، طراحی داخلی نمایشگاه،دکوراسیون شوروم،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان طراحی داخلی شوروم، طراحی داخلی نمایشگاه،دکوراسیون شوروم،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان طراحی داخلی شوروم، طراحی داخلی نمایشگاه،دکوراسیون شوروم،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان طراحی داخلی شوروم، طراحی داخلی نمایشگاه،دکوراسیون شوروم،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان طراحی داخلی شوروم، طراحی داخلی نمایشگاه،دکوراسیون شوروم،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان

پلان، دیاگرام، سکشن و …

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,909

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *