طراحی داخلی فروشگاه لباس زنانه، خلق فضایی لوکس و مدرن با استفاده از رنگ ها

طراحی داخلی فروشگاه لباس زنانه، خلق فضایی لوکس و مدرن با استفاده از رنگ ها

معماری: گروه معماری nooyoon

موقعیت: کره جنوبی

سرپرست معماران:Hyuntek Yoon

کارفرما:A Whimsical Wander

مساحت: ۸۰ متر مربع

سال: ۲۰۱۸

عکاس: Suman Chun

از زبان معمار پروژه:

برند AWW، برندی لوکس است که در زمینه مد و طراحی لباس های زنانه فعالیت می کند که هدفش طراحی لباس هایی است که کلاسیک، شیک و کاملا مطابق با روحیات خانم ها باشد. طراحان این برند طرح هایی ساده را با ظرافت های بی نظیر ترکیب می کنند. این پروژه مربوط به طراحی یک شو روم برای این برند است که در محله ای ثروتمند در کره جنوبی واقع شده است که با استراتژی این برند کاملا همخوانی دارد. رنگ ها و متریال های مورد استفاده در این شو روم مطابق درخواست کارفرما برای سه فضای لابی، اتاق لباس و دفتر کار انتخاب شده اند.

اتاق صورتی: صورتی رنگی است که برای لابی و اتاق انتظار شو روم در نظر گرفته شده است. دو اتاق تعویض لباس به این لابی صورتی رنگ ارتباط دارند که ویژگی هایشان دیوارهای صورتی، کاشی های صورتی و دو وردی قوسی شکل هستند. هر ورودی به یک اتاق سفید و یک اتاق خاکستری رنگ متصل می باشد و در نهایت این اتاق صورتی رنگ با استفاده حداقلی از رنگ، بیانگر جزئیات دقیقی است.

اتاق سفید: اتاق سفید فضایی مربوط به نمایش لباس هاست که تمامی لباس ها در ردیف هایی منظم در کنار دیوار سفید رنگ آویزان شده اند. به این دلیل برای این اتاق رنگ خنثی نظیر سفید در نظر گرفته شده است که تمرکز مشتری کاملا بر روی لباس ها باشد.

اتاق خاکستری: اتاق خاکستری به عنوان دفترکار و اتاق ملاقات میان طراح و مشتری در نظر گرفته شده است. این اتاق به گونه ای طراحی شده است که حریم خصوصی طراح و مشتری حفظ شود و در ضمن یک ورودی به آبدارخانه و مناطق ذخیره سازی دارد.

با خط معمار برای دیدن تصاویر این شو روم متفاوت همراه باشید.

پلان ها، دیاگرام ها، سکشن ها و غیره

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 450

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *