طراحی داخلی فروشگاه جواهر، فرانک گهری

طراحی داخلی مغازه جواهر فروشی،دکوراسیون مغازه طلافروشی

طراحی داخلی فروشگاه جواهر، فرانک گهری

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی مغازه جواهرفروشی، برند ایتالیایی  Repossi بندازیم که توسط گروه معماران OMA دیزاین شده است. این فروشگاه در شهر پاریس قرار دارد و به نقل از سایت Dezeen، یکی از گرانترین فروشگاه های طلا و جواهر دراروپاست. این فروشگاه در سه طبقه ی ۹۰ متری بنا شده است که در هر طبقه محصول خاصی عرضه می گردد. راه پله ی این فروشگاه یکی از نقاط قابل توجه است. راه پبه ای از جنس بتن و آلومینیوم و آینه. استفاده از آلومینیوم و آینه سبب درخشان شدن فضا شده است. برای یک فروشگاه لوکس جواهر آلات، یک کانسپت بی نظیر به شمار می رود.

به نقل از تیم معماری، برای شاخص شدن فروشگاه در بین فروشگاه های طلا و جواهر، متریال هایی مورد استفاده قرار گرفته اند که در فروشگاه های جواهر چندان مرسوم نیستند. یعنی آلومینیوم و آینه رنگی.

طبقه ی همکف، به عنوان بخش خدمات مشتریان در نظر گرفته شده است و در طبقات بالا، محصولات عرضه می گردند. از دیگر متریال هایی که در این فروشگاه مورد استفاده قرار گرفته است، می توان به آینه برنز و آینه معمولی اشاره کرد. در ادامه می توانید تصاویر این فروشگاه را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی مغازه جواهر فروشی،دکوراسیون مغازه طلافروشی طراحی داخلی مغازه جواهر فروشی،دکوراسیون مغازه طلافروشی طراحی داخلی مغازه جواهر فروشی،دکوراسیون مغازه طلافروشی طراحی داخلی مغازه جواهر فروشی،دکوراسیون مغازه طلافروشی طراحی داخلی مغازه جواهر فروشی،دکوراسیون مغازه طلافروشی طراحی داخلی مغازه جواهر فروشی،دکوراسیون مغازه طلافروشی طراحی داخلی مغازه جواهر فروشی،دکوراسیون مغازه طلافروشی طراحی داخلی مغازه جواهر فروشی،دکوراسیون مغازه طلافروشی طراحی داخلی مغازه جواهر فروشی،دکوراسیون مغازه طلافروشی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 2,377

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *