طراحی داخلی دفتر مرکزی فانتونی، تهران

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر اداری مدرن

طراحی داخلی دفتر مرکزی فانتونی

معماری : گروه معماران پوست سوم

موقعیت: ایران، تهران

معماران مسئول: سمانه قاسمپور، امیر قاسمپور

متراژ: ۱۸۰ مترمربع

سال: ۱۳۹۶ – ۲۰۱۷

در این بخش قصد داریم به یکی از پروژه های طراحی داخلی اداری فوق العاده در شهر تهران بپردازیم که به تازگی اجرای آن به پایان رسیده است. این دفتر اداری، توسط گروه معماری پوست سوم طراحی و اجرا شده است و کارفرمای پروژه شرکت ساختمان صادرنما می باشد.
به نقل از معمار پروژه، افزایش کیفیت فضاهای داخلی وخارجی ساختمان از طریق ترکیب آنها با یکدیگر، هدف اصلی این پروژه بوده است.

موقعیت و محل قرارگیری سایت پروژه، دارای ویژگی های منحصربفردی بود که  تمرکز بر روی این ویژگی های خاص یکی از اولویت های اصلی در زمان طراحی بود. در واقع موقعیت قرار گیری این دفتر اداری، طبقه آخر یک ساختمان بود و داری یک تراس بزرگ بود که در تصاویر این تراس و استفاده ای که از آن شده است، مشخص است.

این تراس بزرگ بر فراز ساختمان شانس بسیار بزرگی بود که به معمار، قابلیت های زیادی برای طراحی می داد. به عبارت دیگر، با گسترش فضاهای داخلی به خارجی و ترکیب این فضاها با یکدیگر از ظرفیت های پروژه در طراحی معماری این دفتر کار بهره گرفته شد.

برای درک بهتر، تصویر زیر را مشاهده نمایید. در ادامه نیز دعوت می کنیم سایر تصاویر این دفتر کار به همراه پلان ها و … را مشاهده و بررسی نمایید.

دیاگرام ساختمان

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر اداری مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر اداری مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر اداری مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر اداری مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر اداری مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر اداری مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر اداری مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر اداری مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر اداری مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر اداری مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر اداری مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر اداری مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر اداری مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر اداری مدرن

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر اداری مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر اداری مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر اداری مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر اداری مدرن

پلان، دیاگرام، سکشن ها و …

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 2,326

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *