طراحی داخلی جالب فروشگاه کفش کودکانه

طراحی داخلی فروشگاه کفش کودکانه

طراحی داخلی جالب فروشگاه کفش کودکانه

در دکوراسیون فروشگاه های محصولات بچه گانه باید دقت بیش تری داشت. دکوراسیون، انتخاب رنگ و فضا باید به گونه ای باشد تا کودکان در نگاه اول جذب شود. در ادامه خط معمار مطلبی راجع به طراحی داخلی فروشگاه کفش کودکانه ای را در چین به شما معرفی می کند. طراحی این فروشگاه براساس شخصیت و قهرمان افسانه ای به نام "Tim" شکل گرفته است. او هر روز در رویای خود به دنیای جادویی سفر می کند. تمام کفش هایی که او به پا می کرد پر از ماجرا و جادو بود. در یکی از رویاهایش Tim وارد ماجرایی شد که باید "Fly pony" که یک اسب بالدار بود را پیدا می کرد. با الهام از این داستان طراح، دکوراسیون داخلی این فروشگاه را انجام داد.

در داخل مغازه هشت رنگ متفاوت بر روی دیوار سفید برای نمایش عالم رویای Tim قرار گرفته اند. قفسه های شیشه ای مات  روی یک نگهدارنده قرار دارند و باعث  می شوند تا کفش ها معلق و آویزان به نظر آیند. بر روی دیوار دیگر قفسه های فلزی با فرم L شکل، بالای نیمکت های سبز رنگ نصب شده است. در سراسر فروشگاه، پلاک هایی به شکل لکه های رنگی بر روی دیوار نصب شده که مغناطیسی می باشند. در صورت لزوم برای قفسه بندی، می توان این پلاک ها را جابجا کرد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی فروشگاه کفش کودکانه طراحی داخلی فروشگاه کفش کودکانه طراحی داخلی فروشگاه کفش کودکانه طراحی داخلی فروشگاه کفش کودکانه طراحی داخلی فروشگاه کفش کودکانه طراحی داخلی فروشگاه کفش کودکانهتحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Contemporist

تعداد بازدید: 883

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *